بازیکنانی که حضور نداشتنشان در کاهش جذابیت جام جهانی تاثیر داشت

بالاخره جام جهانی 2014 با تمام حواشی‌اش به پایان رسید اما بازیکنانی بودند که نبودشان در این جام احساسی می‌شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، عدم حضور برخی از بازیکنان سرشناس تیم‌های بزرگ بهانه‌ای شد تا به بررسی نبود این بازیکنان در تیم‌هایشان بپردازیم.
 
به اعتقاد بسیاری از کارشناسان  فوتبال دنیا در تیم میزبان جام جهانی غایبان بزرگی وجود داشته که از جمله این غایبان پاتو، روبینیو، رونالدینیهو و کاکا بودند که می‌توانستند جایگزین‌های بهتری برای فرد و هالک باشد تا برزیل در جام جهانی نتایجی بهتری کسب کند و با مصدومیت یک یا 2 بازیکن این چنین به مشکل بر نخورد.
 
 تیم بعدی که مورد بررسی قرار دادیم اسپانیا یکی از قدرت‌های فوتبال دنیا است و خیلی زود از جام جهانی خداحافظی کرد شاید عدم حضور بازیکنانی چون(دیگو لوپز، والدز) در حذف شدن اسپانیا از جام جهانی تاثیر داشته است.
 
تیم قدرتمند دیگری که شاید نسبت به دوره جام جهانی‌های قبل نتایجی ضعیفی کسب کرده هلند است و بازیکنی که می‌توانستند موجبات موفقیت تیم هلند را رقم بزند و دعوت نشد "گرگوری فن در ویل" (‌پاری‌سن ژرمن) پزشکان هلند اعلام کرده بودند که ویل علی‌رغم مصدومیت می‌تواند به مرحله حذفی رقابت‌های جام جهانی برسد با این وجود فن خال ترجیح داد این مدافع سر شناس را از لیست خود حذف کند.
 
یکی دیگر از تیم‌های قدرتمندی که با حذف خود از جام جهانی موجبات شگفتی همگان شد تیم ملی فوتبال ایتالیا بود که شاید پراندلی با دعوت دانیل دروسی به تیم ملی ایتالیا می‌توانست بازی‌های بهتری را به نمایش  بگذارد و مانع حذف زود‌هنگام ایتالیا شود.
 
 تیم دیگری که با حذف زود‌هنگام خود از جذابیت‌های بازی‌های جام جهانی 2014 کاست انگلیس بود در این تیم تنها بازیکنی که جای خالیش احساس می‌شد "اشلی کول" بازیکن تیم باشگاهی چلسی است که با خداحافظی خود از تیم ملی هاجسون را به تکاپو انداخت تا وی برای این بازیکن جایگزینی مناسبی پیدا کند که با توجه به شواهد موفق نبوده است.
 
تیم بعدی که مورد بررسی قرار داده‌ایم فرانسه است که 2 بازیکن تاثیرگذار در این تیم جای خالیشان احساس می‌شد که یکی از  آن دو "فرانک ریبری" است که با مصدومیت مواجه شد و بازی در جام جهانی را از دست داد شاید بزرگترین شگفتی در بین دعوت‌نشدگان به جام جهانی "سمیر‌ نصری" باشد با وجود عملکرد بسیار خوب این بازیکن فرانسوی در تیم باشگاهی خود منچستر‌سیتی وی به تیم ملی کشورش دعوت نشد با وجود به ثمر رساندن گل قهرمانی در لیگ جزیره.
 
 آرژانتین تنها تیمی است که شاید بازیکن غایبش زیاد در بازی‌های آرژانتین به چشم نیامد "کارلوس توز" است وی که در یوونتو‌س بازی‌های بسیار خوبی انجام داده و به قهرمانی سری آ نیز رسیده جام جهانی را از خانه خود تماشا کرد و به جای وی "دی‌ساتو" از تیم وردربرمن‌ بازی کرد و در فصل گذشته لیگ ایتالیا تنها چهار گل به ثمر رساند.
 
پرتغال تیمی بود که در مرحله مقدماتی با  وجود حضور "کریستیانو‌ رونالدو" حذف شد و همگان را انگشت به دهان گذاشت و تنها باز‌یکنی که دعوت نشد ستاره تاثیرگذار " پورتو" که امید زیادی به درخشش در جام جهانی داشت اما سرمربی پرتغال شانس را از این بازیکن گرفت "خوزه پسکوئیرا‌" از پورتو بود.

و اما غایب تیم قهرمان جام جهانی 2014 برزیل "مارک تراشتگن‌ از "گلاد باخ" بود که سرمربی و تیم ملی آلمان با تفکری قوی و هماهنگ نگذاشتند نبود یک بازیکن خللی در هدفشان ایجاد کند با وجود اینکه این بازیکن دروازه‌بان موفقی در گلاد باخ بود و احتمالا فصل آینده به بارسا برود .

یواخیم لو و به نویر اعتماد داشت  و نویر هم از اعتماد  سرمربی آلمان  به خوبی استفاده کرد و با بازی‌های خوب عنوان بهترین دروازه‌بان را کسب کرد.

انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

برچسب ها: تمام ، حواشی ، پایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار