"شبکه سحر" با ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در منطقه شبه قاره

سیمای اردوی "شبکه سحر" ویژه برنامه هایی را برای ایام پرفیض شب های قدر در نظر گرفته است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، برنامه رمضانی "مهمان خدا" که در ایام ماه مبارک رمضان هر روز از سیمای اردو پخش می شود، آیتم های ویژه ای به مناسبت شب های قدر در نظر گرفته است.
 
این برنامه که به تهیه کنندگی رضا فهیمی در مرکز اسلام اصیل قم تولید شده و هر روز ساعت 15:00 پخش می شود، روزهای چهارشنبه، جمعه و شنبه 18، 20 و 21 ماه مبارک رمضان به بحث پیرامون "فضایل شب های قدر"، "مقام و شخصیت والای مولای متقیان حضرت علی (ع)"، "اعمال این شب های پرفضیلت" و "تقارن شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع)" اختصاص خواهد داشت. مداحی و نوحه سرایی نیز از بخش های دیگر این ویژه برنامه هاست.
 
به مناسبت این ایام، آیتم های ویژه ای نیز به برنامه "صبح و زندگی" اضافه شده است. این برنامه روزهای 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان با حضور کارشناسان مذهبی به بررسی زندگی و شخصیت مولی الموحدین علی بن ابیطالب (ع) و اعمال و احکام شب های قدر می پردازد. از دیگر آیتم های این برنامه که به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی ساعت 7:30 صبح روی آنتن سیمای اردو می رود، دو داستان آموزنده و اخلاقی از فرمایشات حضرت علی (ع)، گزارشی با موضوع حدیث "انا مدینه العلم و علی بابها ..." از پیامبر اکرم (ص)، نوحه خوانی و روضه خوانی خواهد بود.
 
پخش چند اپیزود از مجموعه تلویزیونی "شاید برای شما هم اتفاق بیافتد" نیز از دیگر برنامه های سیمای اردو در ایام شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع) است. این مجموعه تلویزیونی، داستان های آموزنده با موضوعات اجتماعی، مذهبی و اخلاقی را به تصویر می کشد.
 
"شاید برای شما هم اتفاق بیافتد" که به سرپرستی اکبر تحویلیان به زبان اردو دوبله شده است، از جمعه 27 تیر ماه مصادف با 20 رمضان تا پایان ماه مبارک هر روز ساعت 16:35 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه از سیمای اردو پخش می شود.
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، سحر ، برنامه ، شب ، قدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار