افخم در واکنش به بمب‌گذاری در افغانستان:

ایده "جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری" مبنای محکمی برای مبارزه با تروریسم است

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز انزجار از اقدامات تروریستی و افراط‌گرایانه، طرح و ایده "جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری" رئیس‌جمهوری کشورمان را مبنای روشن و محکمی برای حرکت مصمم کشور‌ها در مسیر مبارزه با افراط‌گرائی و تروریسم دانست.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ "مرضیه افخم" سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مراتب تاسف و تاثر خود را در خصوص اقدام تروریستی گروه‌های افراطی در استان پکتیکای افغانستان که منجر به کشته و زخمی شدن عده زیادی از مردم روزه‌دار این استان شد، ابراز کرد.
 
افخم با محکوم کردن این اقدام تروریستی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز انزجار از اقدامات تروریستی و افراط‌گرایانه طرح و ایده "جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری" رئیس‌جمهوری کشورمان را مبنای روشن و محکمی برای حرکت مصمم کشور‌ها در مسیر مبارزه با افراط‌گرائی و تروریسم دانسته و برای تحقق آنکه زمینه ساز امنیت و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی خواهد بود، همکاری جمعی و عزم جهانی را ضروری می‌شمارد.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین با خانواده‌های آسیب دیدگان این حادثه ابراز همدردی کرد و به ملت و دولت برادر افغانستان تسلیت گفت و از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار