مسابقات قهرمانی جام رمضان با هدف شناخت استعدادهای رده‌های سنی مختلف مینی‌گلف قم برنامه‌ریزی شد و علاقه‌مندان این رشته در تمام رده‌های سنی به صورت آزاد با يكديگر به رقابت پرداختند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، این رقابت‌ها در روز دوشنبه در آکادمی مینی‌گلف مجموعه شهید حیدریان قم برگزار شد و طی آن مینی‌گلف‌بازان شرکت کننده در این دوره از مسابقات با نظارت نایب رئیس هیئت گلف استان قم در تلاش برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
برای نفرات برتر این دوره از پیکارها جوایز خوبی پیش‌بینی شد که در حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم به آنها اهدا شد.

لازم به ذكر است مسابقات ميني گلف جام رمضان بانوان با حضور 12 شركت كننده برگزار شد كه نسرين دانشور توانست در جايگاه نخست بدرخشد و حبيبه بخشايش و پرنيان پيشوايي توانستند عنوان دومي و سومي را از آن خود كنند.
 
گفتني است هدف از برگزاری این مسابقات سنجش آمادگی ورزشکاران این رشته و ارتقای سطح فنی ‌گلف‌بازان استان است. ضمن اینکه هر ورزشکار با درخشش در این رقابت‌ها می‌تواند زمینه حضور در تیم‌ استان برای اعزام به رقابت‌های کشوری را نیز برای خود ایجاد کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: گلف ، رمضان ، قم ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار