کوچک‌زاده در تذکر شفاهی:

تهمت‌های مطرح شده در مجلس به ضرر نمایندگان است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: خود شماها همه چوب خورده و کتک خورده روش غیرشرعی و ملموس تهمت زدن هستید، لااقل در ایام تبلیغات انتخاباتی، تحلیل مواضع اشکالی ندارد اما این که این زمین گرفته و آن زمین خورده، والله وبالله به ضرر خودمان است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی امروز چهارشنبه در تذکر شفاهی با استناد به ماده 24 آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: هیچ کس از این جماعتی که اینجا حاضرند، مخالف تحلیل مواضع و روش‌ها نیستند بلکه شاید یکی از وظایف نمایندگان این باشد حتی پرشور و حرارت.  
 
وی افزود: هیچ کس مخالف رسیدگی به فساد و یا برخورد با مفاسد نیست اما خود ما در این مجلس این را تجربه کردیم که موضوعاتی که به قول مقام معظم رهبری احتیاج به رسیدگی قضایی دارد و فرمودند تا اثبات نشده حتی اگر راست هم باشد نباید مطرح شود، در همین مجلس توسط افراد مختلف حرف‌هایی مطرح شد اما نتیجه آن جز به لوث شدن مطلب چیزی نبود.  
 
نماینده مردم تهران خطاب به نمایندگان مجلس تصریح کرد: خود شماها همه چوب خورده و کتک خورده این روش غیرشرعی و ملموس هستید، لااقل در ایام تبلیغات انتخاباتی، تحلیل مواضع اشکالی ندارد اما این که این زمین گرفته و آن زمین خورده، والله وبالله به ضرر خودمان است، و این‌ها جز این که جامعه را از جمهوری اسلامی مأیوس می‌کند فایده‌ای ندارد.  
 
کوچک‌زاده تأکید کرد: بنده به تحلیل تند معروفم، ولی ولله اگر به کسی تهمت زده‌ام همین‌جا استغفار می‌کنم، تهمت زمین‌خواری، دزدی و روابط نامشروع از همین تریبون مطرح شده، این کارها را نکنید.
 
وی افزود: من سه بار یک مطلبی را از امام (ره) در این مجلس بیان کردم که امام (ره) خطاب به نمایندگان می‌فرماید: "حسب مواضع شرعیه، اگر کسی مطلع باشد که یک نفر مشخص خلاف کرده و تهاجر به فسق نباشد، افشای آن فسق مخالف شرع است و اگر در ادارات یا جای دیگر کسی مرتکب گناهی شود نباید در ملاء عام افشا کرد، بلکه باید به محکمه صالحه و مقامات ذی ربط اطلاع داد تا جلوگیری و مجازات شود.  
 
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مجرد وکالت، مصحح خلاف شرع نیست اظهار داشت: بنده از آقای لاریجانی درخواست می‌کنم که برای حفظ جمهوری اسلامی از بیان چنین مباحثی جلوگیری کند چرا که برخی از رسانه‌ها به دنبال چنین اتفاقاتی هستند، رسانه‌ها منتظرند که یک آدم متشخص حرف نابجایی زده شود و سپس آن را تیتر می‌کنند همچنین برخی از رسانه‌ها تیترهایی که آمریکایی‌ها می‌زنند، می‌زنند.  
 
لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: من این را اعلام کردم که طرح این گونه مسائل برای جایگاه مجلس مناسب نیست اما حال که این موضوع مطرح شد باید برای مردم روشن شود و لازم است که هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان این موضوع را رسیدگی و اعلام نظر کند تا این مطلب مشهود شود.
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: تبلیغات ، ضرر ، مختلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار