شوهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:‌

پایبندی به اصول، مذاکرات هسته‌ای را به نتیجه می‌رساند/ هراس آمریکا از کنگره و افراطی‌ها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرفین مذاکرات گام‌های خوبی را برداشته‌اند و به نظر می‌رسد با اقدامات جدی، داشتن رویکرد حل مسئله در مذاکرات و پایبندی به اصول می‌توان به نتیجه مشخصی رسید.

"احمد شوهانی" نماینده مردم ایلام، شیروان و مهران در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ششمین دوره مذاکرات هسته‌ای اخیر ایران با گروه 1+5 ، اظهار داشت: وزیر امورخارجه آمریکا در این مذاکرات شرکت کرد و پس از بازگشت قرار است که با دولت و کنگره این کشور پیرامون مذاکرات گفتگو کند.  

شوهانی با موفقیت‌آمیز خواندن این دور از مذاکرات، افزود: در این دور از مذاکرات به نظر می‌آید که هم تیم هسته‌ای ایران و هم گروه 1+5 رضایت داشتند، البته اراده ایجاد شده در این مذاکرات می‌تواند برنامه‌های مشخص شده تیم هسته‌ای را به پیش ببرد.
  
شوهانی با بیان اینکه آمریکایی‌ها باید در روند مذاکرات واقع‌بین باشند، گفت: این کشور باید خواسته‌های نابه‌جایش را کنار بگذارد و از وضعیت داخلی آمریکا از جمله کنگره و افراطیون هراسی نداشته باشد.   
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، تأکید کرد: طرفین مذاکرات گام‌های خوبی برداشته‌اند و به نظر می‌رسد با اقدامات خوب و جدی، داشتن رویکرد حل مسئله در مذاکرات و پایبندی به اصول می‌توان به نتیجه مشخصی رسید.
   
این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در طول مذاکرات، مسئله تحریم‌ها و خطوط قرمز ترسیم شده از سوی "مقام معظم رهبری"، بسیار با اهمیت است، طرفین غربی باید بدانند که دغدغه آن‌ها برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار