سریال "مدینه" احیاگر فرهنگ والای ایرانی- اسلامی است

"سیده سکینه عمرانی" گفت: اینکه یک زن با این همه مشکلات و با حفظ حجاب و شئونات اسلامی چرخ زندگی اش را می چرخاند در جامعه ما کم نیستند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران ؛"سیده سکینه عمرانی" نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی درباره سریال مدینه گفت: اینکه یک زن با این همه مشکلات و با حفظ حجاب و شئونات اسلامی چرخ زندگی اش را می‌چرخاند در جامعه ما کم نیستند و به تصویر کشاندن این موضوعات در تلویزیون بطور قطع می‌تواند پیام های مختلفی را به مردم منتقل کند.

عمرانی که پیش از این  در مراسم کلید خوردن سریال مدینه نیز حضور داشت گفت: در شرایطی که شبکه های ماهواره ای با ترویج خشونت و بی بند و باری به  خانواده ها هجوم آورده اند، پخش سریالهای ارزشی مانند مدینه را قابل تقدیر دانست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: سریال هایی مانند مدینه می تواند برای قشر جوان و نوجوان فرهنگ سازی کند و قطعا صدا و سیما هم با کارکردهای متنوع و فراوانی که دارد به راحتی می تواند با این گونه سریال ها به جنگ متقابل با تهاجم فرهنگی بیگانه بپردازد.

 عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: صدا و سیما  می تواند با پرداختن به موضوعات دینی و اخلاقی که متاسفانه در جامعه ما در حال کمرنگ شدن است احیاگر فرهنگ والای ایرانی- اسلامی باشد.

سکینه عمرانی در انتها با اشاره به وظیفه خطیر صدا و سیما در ترویج اخلاقیات در جامعه افزود: همانگونه که یک واژه در یک سریال خیلی سریع تبدیل به تکه کلام در جامعه می شود، انعکاس معنویات و پیام های اخلاقی از طریق سریال های تلویزیونی می تواند بسیار اثر گذار باشد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار