مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از تصویب 76 طرح اشتغالزایی با ایجاد یک هزارو 200 فرصت شغلی از ابتدای سال تاکنون در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در  جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری از تصویب بیش از 600 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی از ابتدای سال با ظرفیت اشتغال بیش از 1200 نفر در کارگروه اشتغال استان خبر داد .

غریوی بر اهتمام جدی مدیران دستگاههای اجرایی و نیز لزوم همکاری مناسب بانک های عامل جهت جذب اعتبار تخصیصی استان تأکید کرد .

وی از وصول طرح‌هایی از دستگاه‌های اجرایی و بررسی آنها بر اساس اولویت سرمایه در گردش اشتغالزایی بالا خبر داد و افزود: بر اساس توزیع مانده اعتبارات ابلاغی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 28 طرح در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی بوده است.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خاطر نشان کرد :از ابتدای امسال طی سه جلسه کارگروه در مجموع 76 فقره طرح اقتصادی جهت پرداخت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده است که در صورت تحقق بیش از 1200 فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد .

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال بخش مسکن از برآورد کارشناسی بیکاری در این بخش خبر داد و افزود :بر اساس بررسی های انجام شده و با توجه به کاهش شدید ساخت و ساز بخش خصوصی و مسکن مهر ، انتظار می رود طی سال گذشته و امسال حدود 14000 نفر از شاغلین بخش مسکن کاسته و به جمعیت بیکار جویای کار و شاغلین با اشتغال ناقص اضافه شود./س


برچسب ها: اشتغالزایی ، تصویب ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.