شهردار ناحیه سه منطقه هفت از توزیع سبد کالا به جانبازان بالای 70 درصد خبر داد.

 محمدجواد خسروی شهردار ناحیه 3 منطقه هفت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه جانبازان از سرمایه‌های با ارزش ملت ایران هستند، گفت: در راستای احترام به جانبازان و به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) سبد کالا بین جانبازان توزیع شد.
 
وی همچنین در ادامه از رسیدگی به 32 پرونده شهرسازی و معماری اشاره کرد و بیان داشت: در راستای جلب رضایت شهروندان شهرداری این ناحیه به 32 مورد از پرونده‌های شهرسازی و معماری رسیدگی کرد.
 
وی عنوان داشت: در راستای تکریم و رضایت شهروندی برای 5 پرونده اخطار رفع خلاف و 7 پرونده عامه اخطار جهت توقف عملیات‌ ساختمانی صادر شد.
 
خسروی در پایان خاطرنشان کرد: بازدید از 8 پرونده دارای مجوز تعمیرات غیر اسامی انجام و به 2 پرونده کسر از آمار و 7 پیام مردمی ثبت شده در سامانه 137 پاسخ داده شد.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: توزیع ، جانباز ، سبد کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
حمیدرضا
۰۹:۴۵ ۲۷ تير ۱۳۹۳
مطالب خوب و ارزنده‌ای بود کاملا مطالعه کردم از دوستان هیت تحریریه ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۷ تير ۱۳۹۳
1- توزیع سبد کالا توهین به شعور مردم است . آیا مردم یا به اصطلاع قشر آسیب پذیر نمی توانند برای سهم خود از بیت المال برنامه ریزی کند !
2- آیاقشر آسیب پذیر فقط مشکل خوراک دارند !
سبد کالا راهی برای پر کردن جیب بعضی از سرمایه داران است وگرنه این گونه بر چسب آسیب پذیر به بعضی از مردم نمی زدند وآنها را با سرمساری به صفهای توزیع سبد کالا نمی کشاندند .
سران مملکت به خیابانها آمده ومردم راکه با دهان روزه درزیر آفتاب منتظر کرفتن سبد کالا هستند راببینند جواب خدا را با این سیاستگزاری های غلط چگونه خواهند داد
آخرین اخبار