تبریز/

اعلام آمادگی اساتید، دانشجویان و کارکنان واحد اهر برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد اهر ، از آمادگی پرشوراساتید،دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، نادر اسدی، روز قدس را روز حمایت و همدردی با مردم مظلوم غزه  و فلسطین برشمرد و افزود: دانشگاهیان به عنوان قشر پیشتاز و تأثیرگذار در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی، در راهپیمایی روز جهانی قدس که مصادف با اخرین جمعه ماه مبارک رمضان می باشد دراین راهپیمایی حضور پررنگ خواهند داشت.

وی، جنایت رژیم صهیونیستی را در بمباران وحشیانه غزه و قتل عام شهروندان و زنان و کودکان بی گناه غزه را نشان از خوی ددمنشی این رژیم غاصب و حامیان آنها اعلام کرد و افزود: متأسفانه استکبار جهانی نه تنها دراین خصوص هیچ عکس العملی از خود نشان نداده بلکه با سقوط معنادار خود حمایت عملی خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام داشته اند.

این مقام مسئول با انتقاد از این کشتار بی رحمانه خواستار حضور پرشور آحاد مختلف مردم بخصوص قشر فهیم دانشگاهی و استادان و دانشجویان دراین راهپیمایی عظیم و مردمی در محکومیت این جنایت شد.

وی، گفت: اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با تجمع در میدان شهرداری اهر دراین راهپیمایی عظیم مردمی حضور داشته و در پایان راهپیمایی در نماز پرصلابت و دشمن شکن جمعه شرکت خواهند کرد.
 انتهای پیام/ب

 

برچسب ها: حضور ، راهپیمایی ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.