خرمگاه: سازمان لیگ تصمیم خوبی گرفته است

مربی تیم نفت تهران گفت: سازمان لیگ تصمیم خوبی گرفته است و جوانان باید از این فرصت بدست آمده استفاده کنند.

 محمد خرمگاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تصمیم خیلی خوبی را سازمان لیگ انجام داده که بخواهند از جوانان در لیگ برتر بیشتر استفاده کنند البته باید جوانان انگیزه بگیرند و از این فرصت به وجود آمده استفاده کنند مربیان لیگ هم باید جسارت بیشتری برای استفاده از این جوانان داشته باشند.
 
مربی تیم نفت تهران بیان کرد: با این کار سازمان لیگ نفرات جوان و ناشناخته دیده می‌شوند و بازیکن پدیده در لیگ زیاد می‌شود باید اول هدف باشگاه را بدانیم اگر باشگاه بخواهد نتیجه گرا باشد کار سرمربی خیلی سخت می‌شود و نمی‌تواند از جوانان استفاده کند.
 
وی افزود: اگر ثبات مدیریتی در باشگاه باشد می‌توانیم در فوتبال پیشرفت داشته باشیم مانند فولاد،‌ سپاهان و نفت تهران که جوانان زیادی به تیم ملی معرفی کردند.
 
مربی تیم نفت تصریح کرد: باید اول هدف لیگ را مشخص کنیم 12 سال است که از این هدف یعنی جوان گرایی دور شده‌ایم و نتوانستیم جوانان مستعد را به فوتبال ایران معرفی کینم.
 
مربی تیم نفت تهران در مورد بازی اول تیمشان برابر نفت تصریح کرد: تیم پرسپولیس تیمی خوب با هواداران پرشور، من این را برای هر دو تیم سخت می‌دانم شناخت تیمها برای اولین بازی لیگ برتر 70 درصد است اما باید ببینم بازیکنان دو تیم چه عملکردی در زمین دارند امیدوارم بازی زیبایی شود.
 
وی ادامه داد: بازیکنان مورد نظر منصوریان سرمربی تیم نفت تهران را مدیران باشگاه جذب کرده‌اند و ورزشگاه تختی تهران میزبان بازی‌هایی است که تیم ما می‌خواهد در تهران به مصاف حریفان برود.
 
مربی تیم نفت تهران اذعان داشت: هادی نوروزی، رضا نوروزی، وریا عفوری و رسول نویدکیا از تیم ما جدا شده‌اند این طبیعت فوتبال است که بازیکن قراردادش با تیم تمام شود و بخواهد شرایط بهتری را در تیم دیگری تجربه کند و تیم ما باید نفراتی که جذب کرده می‌تواند خلع این بازیکنان را جبران کند البته باید بیشتر باهم باشند تا هماهنگ شوند.
 
خرمگاه در پایان خاطرنشان کرد: دو بازی دوستانه با تیم ملی امید و شیرین فراز کرمانشاه انجام داده‌ایم و پنجشنبه نیز به مصاف صبای قم می‌رویم شرایط بازیکنان خوب است ما می‌خواهیم با این بازی‌های تدارکاتی خودمان را آماده بازی با پرسپولیس در اولین روز لیگ کنیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: خرمگاه ، نفت ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار