وخامت حال سه افسر زخمی صهیونیست/ درگیری مبارزان فلسطينی با نيروهای صهيونيست در بيت‌حانون/ ناکام ماندن گنبد آهنین در رهگیری چهار موشک مقاومت

منابع رسانه ای اسرائیلی از وخیم بودن حال سه افسر ارتش این رژیم خبر دادند که در درگیریهای زمینی شب گذشته در نوار غزه زخمی شده بودند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، در درگیری های مسلحانه جمعه شب میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و فلسطینیان در شمال نوار غزه سه نظامی ارتش این رژیم زخمی شدند.

خبرگزاری معا، منابع مطبوعاتی اسرائیل اعلام کردند نظامیان زخمی با یک فروند بالگرد به بیمارستان منتقل شدند.

در دیگر خبر، گروهی از مبازران فلسطینی وابسته به گردان های عز الدین القسام در منطقه بیت حانون با نیروهای اسرائیلی درگیر و مانع پیشروی آنها در این منطقه شدند.

همچنین چهار فروند موشک جمعه شب به شهرک صهیونیست نشین مودیعین در غرب رام الله اصابت کرد و از محل اصابت موشک ها دود و آتش به هوا برخاست.

شاهدان اعلام کردند در پی وقوع این حمله خودروهای امداد و آتش نشانی روانه محل اصابت موشک ها شدند و شمار زیادی زخمی را از محل حادثه خارج کردند.

برخی دیگر شاهدان گفتند در پی به صدا در امدن آژیر خطر در این شهرک و بسیاری دیگر شهرک های یهودی نشین غرب رام الله ستونی از دود و آتش در این مکان ها مشاهده شد.

سپر دفاع موشکی موسوم به گنبد آهنین نیز در رهگیری این چهار موشک که به شهرک مودیعین اصابت کرد ناکام ماند.

گفتنی است این چهارمین حمله موشکی مستقیم نیروهای مقاومت فلسطینی به شهرک یهودی نشین مودیعین بوده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار