همدان/

مشارکت خیرین و همت داوطلبان در اطعام نیازمندان

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان همدان از مشارکت خیرین و همت داوطلبان در اطعام نیازمندان شناسایی شده این جمعیت در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،جلال نانکلی، با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان، از فعالیت‌های مذهبی هیئت حضرت علی‌اکبر (ع) در جمعیت هلال‌احمر شهرستان همدان سخن گفت و در همین زمینه از برگزاری مراسم زیارت عاشورا و جزء خوانی قرآن کریم نام برد.

وی در ادامه اظهار کرد: این هیئت در شب میلاد کریم اهل بیت(ع) میزبان بیش از 270 نفر از جوانان، امدادگران، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال‌احمر شهرستان همدان برخوان کرم آن امام همام در اردوگاه ابوذر بود تا بانی وفاق و همدلی بیش از پیش اعضای این جمعیت باشد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان همدان همچنین از مشارکت خیرین و نیکوکاران این شهرستان برای اطعام و اکرام نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون سفره‌های مهربانی خیرین، از ایتام، سالمندان، خانواده‌های زندانیان، معلولین و نیازمندان شناسایی شده این جمعیت پذیرایی کرده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در اجرای طرح سفره‌های مهربانی، افزود: تعدادی از داوطلبان نیز طبق سنت هرساله، کودکان بی‌سرپرست موجود در پرورشگاه‌ها و بیماران صعب‌العلاج را بر خوان مهربانی خود اطعام کرده‌اند.

نانکلی همچنین از تهیه و توزیع سبد‌های غذایی حاوی اقلام اساسی مانند مرغ، برنج، روغن مایع، کنسرو لوبیا، حبوبات، شکر، قند، چای، ماکارونی و ... خبر داد و افزود: اعتبار لازم برای تهیه و توزیع این سبد‌های غذایی میان نیازمندان از محل مشارکت‎‌های مردمی خیرین فراهم شده است.

وی در خاتمه اظهار کرد: تهیه و توزیع سبد‌های غذایی و اطعام نیازمندان بر چند سفره‌ مهربانی دیگر، تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/م
برچسب ها: همدان ، اطعام ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.