به دنبال کسب مقام سومی در مسابقات جهانی؛

اشکانی:قهرمانی جهان غیر ممکن نبود/از داوری به شدت ضربه خوردیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان گفت:شاید اگر کمی خوش شانس بودیم می توانستیم بالاتر از سایر رقبا روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

علی اشکانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:به طور کلی از عملکرد تیم راضی هستم اما در سه وزن بچه ها واقعاً دور از انتظار ظاهر شدند به طوری که در وزن 54 کیلو گرم میثم دلخانی که به مدالش امیدورام بودیم نه تنها روی سکو قرار نگرفت بلکه به مقام 17 رسید و یا سید احسان موسوی و علی خلیل زاده در اوزان 69 و 85 اگر کشتی های خودشان را می گرفتند و در مجموع این سه نفر شش امتیاز تیمی را به دست می آوردند هم اکنون تیم ایران قهرمان جهان شده بود.
 
وی تصریح کرد:در هر صورت کشتی در رده سنی پایه حساسیت های خاص خود را دارد و در یک لحظه به دلیل کم تجربگی بچه ها همه معادلات به هم می ریزد اما همین که توانستیم در پایان مسابقات روی سکو قرار بگیرم و عنوان هشتمی دو سال گذشته را جبران کنیم خدا را شکر می کنم.
 
دارنده مدال نقره جهان با اشاره به داوری های ضعیف در مسابقات جهانی تاکید کرد:البته نباید از این موضوع هم غافل شویم که ما از داوری هم به شدت ضریه خوردیم و اگر عدالت در برخی از کشتی های بچه ها رعایت می شد شاید در پایان نتیجه طوری دیگر رقم می خورد.
 
اشکانی در پایان درباره این که چه برنامه ای را برای فرنگی کاران نوجوان در نظر دارد گفت:برنامه های تیم ملی تا سال آینده برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی تدوین شده و اگر ما طبق همین برنامه حرکت کنیم مطمئن باشید در سال 2015 موفقیت های بهتری را کسب خواهیم کرد، ضمن آنکه تیم ایران در دو وزن سهمیه حضور در المپیک نوجوانان را کسب کرده که خیلی زود باید کار خود را برای حضور موفق در این مسابقات نیز آغاز کنیم.
 
رقابت کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان با حضور 41 کشور روزهای 24 و 25 تیرماه در شهر هومنه اسلواکی برگزار شد و در پایان تیم ایران با یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز و کسب  43 امتیاز عنوان سوم را بدست آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار