بازی رده بندی لیگ جهانی والیبال 2014؛ ایران – ایتالیا

مصاف ایران با آتزوری‌ها برای مدال برنز + اظهارنظر ایتالیایی ها

تیم ملی والیبال کشورمان ساعت 20 امشب به وقت تهران در دیدار مرحله رده بندی به مصاف تیم ایتالیا می‌رود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم ملی والیبال کشورمان امشب در حالی به مصاف تیم ملی والیبال ایتالیا خواهد رفت که این پنجمین رویارویی این دو تیم در مسابقات لیگ جهانی امسال محسوب می‌شود.
 
 آتزوری‌ها در هفته اول لیگ جهانی توانستند‌ در خانه خود دو بازی مقابل ایران را پیروز شوند اما در تهران مقابل شاگردان کواچ  هر 2 دیدار خود را واگذار کردند.
 
حال در رویدادی سرنوشت ساز آلمان خراش‌های ایرانی در حالی به مصاف لاجوردی پوشان می‌روند که آنها برای رسیدن به مدال طلا تمام برنامه های خود را چیده بودند حال که بازی فینال را به دلیل باخت بر صفر مقابل برزیل از دست داده به هیچ عنوان راضی به  خداحافظی با مدال برتر و سکوی مسابقات نیستند.
 
آتزوری‌ها با سرمربیگری بروتو‌جوان امشب می آیند که شاگردان کواچ را که در لیگ جهانی امسال به عنوان یک پدیده ظاهر شدند را شکست دهند این در حالی است که  ملی‌پوشان کشورمان هم مانند همیشه در مقابل لاجوردی  پوشان با انگیزه و روحیه بالایی بازی می‌کنند.
 
حضور زایتسف‌ مهره کلیدی تیم ایتالیا و کل کل‌های وی با ملی پوشان کشورمان می تواند یکی از انگیزه‌ سازترین‌عوامل برای تیم ملی ایران در این دیدار باشد که شاگردان کواچ امشب روی سکوی سومی لیگ جهانی بایستند.

زاتیسف: مدال برنز لیگ جهانی را از آن خود کنیم

ایوان زاتیسف بازیکن تیم ملی والیبال ایتالیا بعد از شکست مقابل تیم ملی برزیل گفت: باید به تیم ملی والیبال برزیل آفرین گفت. آنها عملکرد بسیار خوب و خارق‌العاده داشتند و در مقابل ما خیلی کم گذاشته و نتوانستیم موفق پیش رویم. برای اتفاقی که افتاد بسیار متأسفم. حالا به بازی مقابل تیم ملی والیبال ایران فکر می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد تا در بازی مقابل ایران به پیروزی رسیده و مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا: حضور در بین چهار تیم برتر دنیا مهم تر از مدال لیگ جهانی است

مائورو‌بروتو‌ سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا بعد از شکست تیمش مقابل برزیل گفت: تیم ملی والیبال برزیل تیمی بسیار قوی و در عین حال بسیار زیرک بود و در مقابل ما هر آنچه که باید انجام داد که به پیروزی برسد ما در مقابل برزیل اشتباهات زیادی داشتیم ولی نمی‌توان نکته‌ای را در مورد برزیل نادیده گرفت آن این است که برزیل استاد رقابت‌های لیگ جهانی است.

وی افزود:حالا با توجه به شرایط ایجاد شده باید بگویم که ما باید برای بازی بعدی مقابل ایران اتحاد خود را حفظ کنیم تا بتوانیم موفق حرکت کرده و امتیاز کامل این مسابقه حساس را بدست آوریم من از شرایط ایجاد شده عصبانی نیستم به نظرم حضور در بین چهار تیم برتر دنیا خیلی مهمتر از کسب مدال در لیگ جهانی باشد.

برای بازی مقابل هم باید بگویم با تمام احترامی که برای حریف قائل هستم تاکید می‌:نم که به تیم ملی ایتالیا و کیفیت کاری این تیم در این رقابت‌ها فکر می‌کنم ما بازی مقابل برزیل را فراموش کرده و کار خود را آغاز کرده ایم تا بتوانیم مقابل ایران به پیروزی برسیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا: ایرانی‌ها در مسابقات کاملا متحد ظاهر می‌شوند

بیرارلی کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: ایرانی‌ها خیلی متحد هستند ما هم باید با ویژگیهای خاص خود ظاهر شویم.

امانوئل بیرارلی کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا بعد از شکست مقابل تیم ملی برزیل گفت: تیم ملی برزیل عملکرد خوبی داشت و به همین علت توانست با موفقیت ظاهر شود در مقابل ما خیلی بد در این مسابقات عمل کردیم و نتوانستیم مطابق با شایستگی‌های خود حرکت کنیم، حالا باید به مصاف تیم ملی والیبال ایران برویم.

وی اظهار داشت: ایرانی‌ها خیلی متحد هستند و در بازیکن با قدرت بالایی ظاهر شود قطعا مسابقه بسیار سختی در مقابل آنها خواهیم داشت ما هم نباید در مقابل آنها کم گذاشته و با تمام قدرت مقابل این تیم حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/


برچسب ها: مصاف ، کشورمان ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار