"نخستین همایش بین‌المللی شاعران پارسی زبان" به روایت شبکه سحر

برنامه این هفته "ایران در یک نگاه" در شبکه سحر به انعکاس نخستین "همایش بین‌المللی شاعران پارسی زبان" اختصاص دارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین‌المللی سحر، محسن روخ دوست تهیه کننده "ایران در یک نگاه" گفت: برنامه این هفته "ایران در یک نگاه" در شبکه سحر به انعکاس نخستین "همایش بین‌المللی شاعران پارسی زبان" اختصاص دارد.


وی افرزود: در این برنامه گزارشی از اختتامیه این همایش که 3 تیر ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد و برنامه های مختلف آن از جمله بزرگداشت "مومن قناعت" شاعر برجسته تاجیک و "ظهیر احمد صدیقی" شاعر برجسته پاکستانی ارایه می شود.
 
روخ دوست گفت: دکتر سید باقر سخایی، رییس بنیاد سعدی نیز مهمان حضوری برنامه این هفته است و پیرامون "فعالیت های این بنیاد"، "تاریخچه تاسیس" و "اهداف و برنامه های آینده" به گفت و گو می پردازد. گفت و گو با دو نفر از شاعران اردوزبان حاضر در این همایش نیز آیتم های بخش گزارشی این برنامه است.
 
ساجد رضوی و میثم رضاخان اجرای برنامه این هفته "ایران در یک نگاه" را بر عهده دارند و حیدر عباس گزارشگر آن است. زهرا زیدی (مترجم و گوینده متن)، سید محمدمهدی شرافت (مترجم همزمان)، مهدی روزبهانی (دستیار تهیه)، مهسا عربی (دستیار زباندان)، محمدرضا حسنعلی پورمقدم و علیرضا اسدپور (تصویربردارن)، مرتضی افشار (دستیار تصویر) و فرید ارس خانی (تدوینگر) نیز سایر عوامل تهیه این برنامه هستند.
 
برنامه "ایران در یک نگاه" امشب دوشنبه 30 تیر ماه ساعت 18:00 به وقت تهران به صورت زنده از سیمای اردوی شبکه سحر پخش می‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار