توسط امور استان‌های جشنواره فیلم مقاومت صورت می‌گیرد؛

ثبت نام کارگاه‌های آموزش مجازی فيلمنامه نويسی و جلوه های ويژه ميدانی

امور استان‌های سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در نظر دارد کارگاه‌های آموزش مجازی فيلمنامه نويسی و جلوه های ويژه ميدانی برگزار نماید.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ امور استان‌های سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت درراستای غنای محتوایی بیشتر این رویداد سینمایی و بسترسازی برای توقیت ابعاد آموزشی و مطالعاتی جشنواره در سطح استان ها و شهرهای مختلف کشور در نظر دارد کارگاه‌های آموزش مجازی فيلمنامه نويسی و جلوه های ويژه ميدانی برگزار نماید.

علیرضا عاقل زاده مدیر اموراستان های جشنواره فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: علاقمندان برای شرکت در این وب کنفرانس می توانند تا تاریخ 25 مرداد ماه از طریق سایت جشنواره به نشانی filmmoqavemat@gmail.com نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی ادامه داد: این کارگاه ها با عناوین کارگاه فيلمنامه نويسي"روند تبديل خاطره به فيلمنامه" و "کارگاه جلوه های ویژه با موضوع آشنایی با مقدمات انفجار در فیلم های سینمایی" پیش بینی شده است.

عاقل زاده شرايط ثبت نام  در این کارگاه ها را "داشتن حداقل مدرک تحصيلي ديپلم"، " آشنايي با رايانه و اينترنت "، "دارا بودن حداقل ADSL128 عنوان کرده است و یادآور شد: ثبت نام صرفاً از طريق سايت انجام می‌پذيرد.

به گفته وی آخرين مهلت ثبت نام 25 مرداد ماه 1393 مي باشد و در صورت تکميل ظرفيت کارگاه ها اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام می نمایند. 

مدیر امور استان های جشنواره مقاومت خاطر نشان ساخت: اين کارگاه ها از طريق فضاي مجازیبه صورت وب کنفرانس ارائه می‌شود.


انتهای پیام/ اس    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عادله بیات
۰۱:۴۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
سلام و خدا قوت .......من برای ثبت نام کارگاه آموزش مجازی فیلم نامه نویسی باید چه کار کنم وکجا ثبت نام کنم
آخرین اخبار