تشکر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از نمایندگان مجلس

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با انتشار پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اعلام موجودیت فراکسیون دفاع مقدس، تشکر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این پیام که روز دوشنبه انتشار یافته، آمده است: بی شک، حماسه هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران اسلامی، نقطه عطف تاریخ معاصر کشورمان و از رخدادهای هویت ساز و فراموش نشدنی است که در توسعه قدرت جهانی اسلام و معرفی توانمندی های هوشمندانه و کارآمد همراه با بصیرت مردم غیور ایران اسلامی در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی بوده که با تبعیت و الگو پذیری از مکتب عاشورایی و تحت زعامت و رهبری حکیمانه و الهی ولایت فقیه خویش حضرت امام خمینی(ره) در صحنه نبرد حق علیه کفر و باطل نقش انکارناپذیری داشته است.

در ادامه این پیام، ایجاد ظرفیت ها، فرصت ها و سازکارهای قانونی موثر و مفید در توسعه، اشاعه و یادآوری فرهنگ ارزشمند و ماندگار ایثار و شهادت و نهادینه سازی فرهنگ و ارزش های والای دفاع مقدس در باور و اعتماد عمومی جامعه و به ویژه جوانان ایران اسلامی و نسل های آینده امری ضروری و وظیفه تمامی نهاد و سازمان های لشکری و کشوری قلمداد و تصریح شده است.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پیام خود می افزاید: اقدام به جا، شایسته و قابل تحسین هیات رییسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تشکیل فراکسیون دفاع مقدس و اعلام موجودیت این تشکل ارزشی و فرهنگی از جمله گام هایی است که خواهد توانست به رسالت خطیر آحاد جامعه و برگزیدگان آن در خانه ملت در قبال میراث گرانقدر دفاع مقدس جامه عمل پوشانیده و موجب ضمانت و تثبیت قدرت، مقاومت و پایداری ایرانیان در سراسر جهان شود.

این در پایان پیام، ضمن قدردانی و تشکر از این اقدام راهبردی و تاثیرگذار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تصریح می شود: شکی نیست که این رویکرد و اقدام ارزشی و الهام بخش فرهنگی مورد اقبال سایر نهادها و شخصیت های مرجع و تاثیر گذار جامعه اسلامی واقع گشته و مشعل فروزان بصیرت و روشنایی بخش حرکت نسل های امروز در فردای این سرزمین قهرمان خیز در نیل به اهداف و آرمان های بلند انقلاب اسلامی در ظل عنایت خاصه حضرت امام زمان(عج) و در تبعیت از ولی فقیه و رهبر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) قرار خواهد گرفت.

«لاله افتخاری» دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی 15 تیر ماه از اعلام موجود فراکسیون دفاع مقدس خبر داد.

وی دلیل راه اندازی این فراکسیون را درخواست بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و ضرورت های گسترش فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرده است.

به گفته لاله افتخاری، تا کنون حدود 170 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با راه اندازی فراکسیون دفاع مقدس موافقت کرده اند و بزودی به شمار این افراد افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دفاع مقدس ، مجلس ، ارزش ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار