شبکه های اجتماعی این روزهای چین با پخش خبری مرتبط با یک مادر در رسانه های مختلف با ایجاد کمپین های خاصی روبرو شده و همگان در این کشور هم اکنون در خصوص این خبر تاسف بار صحبت می کنند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، دینگ لیانگ، مادر 63 ساله ای بوده که برای دیدن نوه تازه به دنیا آمده اش، ساعت ها مسیر روستا تا شهر هانگژو را طی کرده بوده که در نهایت با بی مهری عجیب از جانب فرزند پسرش مواجه شده است.
پسرش با آوردن این دلیل که مادرش بسیار زشت است، نمی خواهد او را ببیند و او را با تهدید های مکرر از خانه اش بیرون کرده است.
خبرنگاران کنجکاو با دیدن این مادر گریان در کنار خیابان به سراغ او رفته و علت گریه را از وی جویا شده اند که در نهایت با این گفته های لیانگ 63 ساله مواجه شده اند.
انتشار این خبر در رسانه های چین، موجی از واکنش های منفی نسبت به این اقدام این فرزند نابخرد را مواجه شده و بسیاری با تشکیل کمپین هایی خواستار لزوم توجه هر چه بیشتر مردم به پدر و مادرانشان شده اند.






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۲:۱۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
بیاد ایران عمل زیبائی کاری نداره
Netherlands
الهام
۱۹:۰۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
مادرى كه سالها زحمت ميكشه تن به هر كارى ميده كه اب تودل بچه اش تكون نخوره ازجوني وهمه ارزوهايي كه حقش ميگذره اين حقش نيست
Iran (Islamic Republic of)
جواد شاملو
۱۸:۱۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
خاک بر سر فرزندش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
یاد شعر مادر ایرج میرزا افتادم!
آخرین اخبار