مشهد/

دعوت شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان رضوي براي روز قدس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیانیه ای روز قدس را روز انفجار خشم مقدس مستضعفان و محرومان عالم علیه دنیای زور و تزویر صهیونیزم بین المللی و شیطان بزرگ اعلام کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این بیانیه آورده است: ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در اعلام روز جهانی قدس و عرصه‌ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، امروز منجر به ابراز وجود و احساس اقتدار ملت‌های حق طلب و آزادیخواه در مقابل قدرت‌های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است.

در این بیانیه تصریح شده است: روز قدس، نه تنها روز ملت مظلوم فلسطین، بلکه روز همه مظلومان عالم و روز اسلام است، روز قدس روز انفجار خشم مقدس مستضعفان و محرومان عالم علیه همه دنیای زور و زر و تزویر صهیونیزم بین المللی و شیطان بزرگ است و امسال در حالی به استقبال روز قدس، روز اسلام و روز ارزش‌های انسانی می‌رویم که بار دیگر تراژدی غمناک جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان، زنان و مردان مظلوم غزه در ماه ضیافت الهی تکرارشده است .

این بیانیه می افزاید: استکبار جهانی با نقشه‌ای از قبل طراحی شده مسلمانان جهان را به فتنه، تفرقه و تکفیر گرفتار کرده است و رژیم اشغالگر قدس نیز با استفاده از غفلت مسلمین و سکوت شرم آور مجامع بین المللی و دولت‌های منافق عربی جنایات ضد بشری خود را تداوم بخشیده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با گرامیداشت این مناسبت بزرگ و جهانی که یوم الله جهان اسلام است، آحاد ملت غیور، انقلابی و حزب الله را به حضوری پرشور و آگاهانه در راهپیمایی جهانی روز قدس درجمعه سوم مرداد، مصادف با 27 ماه مبارک رمضان دعوت می‌کند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: راهپیمایی ، قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.