ارومیه/

غرق شدن 2 جوان در کانال آب سوگیلی میاندوآب

فرماندار میاندوآب از غرق شدن دو جوان در کانال آب سوگیلی میاندوآب خبر داد.

سیف‌الله مطلبی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: دو جوان در روستای سوگیلی شهرستان میاندوآب به دلیل سهل‌انگاری جان خود را از دست دادند.

وی افزود: با وجود نصب تابلوهای هشدار دهنده این دو نفر که یکی از آنها اهل روستای سوگیلی شهرستان میاندوآب و دیگری اهل شهرستان بوکان بود در کانال آب اقدام به شنا کردند که هر دو جان خود را از دست دادند.

فرماندار میاندوآب گفت: بلافاصله پس از اطلاع اهالی روستای سوگیلی نیروهای امدادی هلال‌احمر، نیروی انتظامی و اکیپ‌های امدادی به منطقه اعزام شدند.

مطلبی اظهار داشت: نیروهای امدادی با تمام تجهیزات و وسایل غواصی اقدام به جستجو کرده و در نهایت اجساد این دو جوان را کشف و برای بررسی تحویل مراجع ذی‌صلاح دادند.

وی افزود: کانال آب روستای سوگیلی در شهرستان میاندوآب واقع شده که سالانه بر اثر بی‌احتیاطی مردم چندین نفر جان خود را در این منطقه از دست می‌دهند.

فرماندار میاندوآب با توصیه به شهروندان شهرستان میاندوآب و عموم مردم، خواستار خودداری از ورود به رودخانه‌ها، کانال‌های آبرسانی و سدها شد.

مطلبی تصریح کرد: علائم هشدار دهنده و نصب تابلوهای خطر برای فریب نبوده بلکه تمام مسئولان و کارشناسان به جهت خطرناک بودن آن منطقه اقدام به نصب تابلوهای خطر می‌کنند، پس از عموم مردم خواستاریم نسبت به نصب تابلوهای هشدار دهنده بی‌تفاوت نبوده و آن را جدی بگیرندز/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.