ایلام/

تداوم پشتیبانی از مردم فلسطین

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: حمایت های جمهوری اسلامی از فلسطین هر ساله با حضور گسترده و منسجم مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس باعث دلگرمی مسلمانان ستمدیده فلسطینی شده و این پشتیبانی باید بیش از پیش تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛  حجت الاسلام ˈجواد نوریˈ در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام راحل بیانگر حمایت انقلاب شکوهمند اسلامی از مظلومان بوده که باید همواره سرلوحه کار قرار داشته باشد.
وی ادامه داد: امروز اهمیت روز قدس برای همه اقشار مردم با بصیرت جامعه اسلامی ایران به عنوان مسئله ای تبیین شده و مشخص مورد توجه قرار دارد.
نوری به فجایع اخیر در نوار غزه اشاره و تاکید: ظلم و ستم بی رحمانه یک رژیم غاصب بر ضد مردم بی دفاع فلسطین احساسات انسان های طرفدار صلح و ثبات در جهان را تحریک کرده و شاهد اعتراض های گسترده در جوامع مختلف هستیم.
وی یادآور شد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین از اصول اساسی انقلاب اسلامی و مورد نظر امام خمینی(ره) است.
وی همچنین تمهیدهای لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در استان ایلام پرداخت و گفت: تلاش داریم با استفاده از بسیج امکانات و بهره گیری از حضور گسترده مردم در جهت برپایی با بشکوه این آیین گام برداریم.ش
 
 
 
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: پشتیبانی ، مردم ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.