خراسان جنوبی /

روز قدس ، روز وحدت و بیداری همه مسلمانان

روز قدس روز وحدت و روز بیداری همه مسلمانان عالم است.

روز قدس ، روز وحدت و بیداری همه مسلمانان

روز قدس روز وحدت و روز بیداری همه مسلمانان عالم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: روز قدس روز مبارزه با همه ظالمان و روز دفاع از همه مظلومان عالم می باشد و وحدت رمز موفقیت و روز قدس، روز وحدت و روز بیداری همه مسلمانان عالم است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ابراهیم‌زاده افزود: رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) با تدبیر خود جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس برای ایجاد وحدت در میان امت‌های اسلامی اعلام کردند.

وی ضمن تشریح مسیر راهپیمایی روز قدس در بیرجند، گفت: امسال راهپیمایی روز قدس در بیرجند از میدان ابن حسام آغاز و به سمت مصلی المهدی (عج) ادامه می‌یابد و بر اساس روال همه ساله راهپیمایی روز قدس از شکوه بیشتری نسبت به سال قبل برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس، روز حمایت از مظلومان و روز اتحاد مسلمانان علیه دشمنان اصلی اسلام است.

وی تصریح کرد: امروز متاسفانه قتل عام کودکان، زنان روزه‌دار و بی‌دفاع و مظلوم فلسطین در برابر انظار عمومی صورت می‌گیرد و دولت‌مردان جهان کر و کور شده‌اند و صدای اعتراض عمومی وجدان‌های آن‌ها را بیدار نمی‌کند.

مسئول شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در روز قدس، نگاه تمامی مسلمانان اعم از شیعه و سنی به ملت مظلوم فلسطین است، فلسطینی که بیش از نیم قرن است که شاهد سکوت مرگبار سازمان‌های حقوق بشر و نیز شاهد بی‌غیرتی حکام عرب خود بوده که دل هر مسلمان آزاده‌ای از این همه جنایات به درد می‌آید.

وی افزود: مردم خراسان جنوبی مانند همیشه با حضور در صحنه خود در جمعه آخر ماه مبارک رمضان و در صفوف گسترده راهپیمایی حضور بهم می‌رسانند و بار دیگر انزجار خود را نسبت به اعمال ننگین غاصب صهیونیست اعلام می‌دارند.

مسیر راهپیمایی در روز قدس در بیرجند از میدان ابن حسام آغاز و در بلوار صنعت و معدن و به سمت مصلی المهدی (عج) ادامه می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.