پربيننده ترين خبرهاي سال 93؛

حواشی کنسرت «احسان خواجه امیری» + تصاویر

احسان خواجه امیری خواننده آلبوم "عاشقانه ها" بامداد یکشنبه 22 تیرماه در تالار شهر جزیره کیش و در مقابل بیش از 2400 نفر قطعاتی از آلبوم های اخیر خود را اجرا کرد.

به گزارشحوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ احسان خواجه امیری خواننده آلبوم «عاشقانه ها» بامداد یکشنبه 22  تیرماه در تالار شهر جزیره کیش و در مقابل بیش از 2400 نفر قطعاتی از آلبوم های اخیر خود را اجرا کرد.

 
 
وی در این کنسرت که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده بود، قطعاتی چون «احساس آرامش»، «نابرده رنج»، «سلام آخر»، «میشه خدا رو حس کرد» و ... را با گروه ارکستری به رهبری هومن نامداری نوازنده ساکسفون و کیبورد اجرا کرد.




 
حواشی کنسرت:
 
خواجه امیری که از شور و هیجان حضار در کنسرت متعجب شده بود در میانه های کنسرت گفت: خوشحالم که ساعت 3 صبح این همه انرژی دارید.
 
در پایان کنسرت احسان خواجه امیری قطعه «من یه پرنده ام» را که پدرش «ایرج» سالها پیش خوانده بود برای مخاطبان خود اجرا کرد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.


 

احسان خواجه امیری که روز کنسرت به همراه گروهش از پرواز تهران-کیش جا مانده بودند، تنها چند ساعت مانده به اجرا به جزیره کیش رسیدند و همانند دیگر خواننده ها در هتل زیبای«صدف» مستقر شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کنسرت ، خواجه ، امیری ، میانه ، آلبوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
-
آیدا
۱۷:۰۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
نمیدونم والا
United States of America
نرگس
۱۶:۲۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
صفاداره.
Iran (Islamic Republic of)
سوگند
۰۳:۲۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
بییییییییییییییییییییییی نظییییییییییییییره
Iran (Islamic Republic of)
سوگند
۱۳:۰۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
لیاقت این همه استقبالو داره