در روز قدس، مستضعفین جهان، انزجار و نفرت خود را از زیاده خواهی و عملکرد نا صواب صهیونیزم بین الملل ابراز می دارند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، روز قدس کانون همگرایی و وحدت مسلمانان و ملتهای آزادی بخش است. در این روز مستضعفین جهان، انزجار و نفرت خود را از زیاده خواهی و عملکرد نا صواب صهیونیزم بین الملل ابراز می دارند.

 روز قدس که ابتکار حضرت امام خمینی(ره) است، نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه های دینی و حمایت از ملت های مظلوم و ستمدیده است. یکی از رسالت های رسانه ملی آگاه سازی مسلمانان از ظلم و ستم رژیم جعلی اسرائیل و حمایت های کورکورانه آمریکا و غرب از این رژیم غاصب است.

شبکه چهار سیما نیز برای همراهی با ملت مظلوم فلسطین و نمایش وحدت امت اسلامی در برابر صهیونیسم و استکبار جهانی، ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است تا در روز های آخر هفته آنها را روی آنتن ببرد.
 
 این شبکه در روز های چهار شنبه و پنجشنبه (1 و 2 مرداد) دو ویژه برنامه با عنوان «در انتظار قدس» را به ترتیب ساعت 21:20 و 20:50 روی آنتن می برد. گفتنی است "در انتظار قدس" اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) درباره قدس و افول اسرائیل در منطقه را تصویر می کند.
 
لازم به ذکر است؛ شبکه فرهیختگان در روز چهار شنبه پیش رو، ساعت 19:20 ویژه برنامه ای را با عنوان «آینه»روی آنتن می برد. "آینه" نگرش مطبوعات جهان نسبت به موضوع فلسطین و روز قدس را تحلیل و بررسی می کند.
 
در ادامه؛ این برنامه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه را نمایش می دهد و سکوت مجامع جهانی، حمایت آمریکا و غرب از این رژیم جعلی را واکاوی می کند.
 
شایان ذکر است؛ برنامه سیاسی«سپهر سیاست» غزه، نسل کشی و تجاوز به حقوق مسلمانان را با حضور کارشناسان مسلط به مسائل و رویداد های خاورمیانه، بررسی و تحلیل می کند.
 
مخاطبان می توانند سپهر سیاست را روز پنجشنبه 2 مرداد ساعت 19:20 بیننده باشند.


انتهای پیام/
برچسب ها: قدس ، مسلمان ، نفرت ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار