وزیر علوم در احکام جداگانه‌ای خسرو عزیزی را به سمت سرپرستی دانشگاه لرستان و علی اکبر شیخی فینی را به سمت سرپرستی دانشگاه هرمزگان منصوب کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران ،رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در احکام جداگانه‌ای خسرو عزیزی را به سمت سرپرستی دانشگاه لرستان و علی اکبر شیخی فینی را به سمت سرپرستی دانشگاه هرمزگان منصوب کرد.  
 
در احکام سرپرستان این دانشگاه‌ها آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه‌های لرستان و هرمزگان را برپایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.  
 
وزیر علوم، همچنین در نامه‌های جداگانه‌ای از خدمات حسن زمانیان رئیس سابق دانشگاه لرستان و احمد نوحه‌گر رئیس سابق دانشگاه هرمزگان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، لرستان ، فرجی ، دانا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۵۷ ۳۱ تير ۱۳۹۳
سلام
خسته نباشد
ممنون میشم با مسولین وزارت علوم صحبت کنید چرا به دانشکده های فنی هیچ امکاناتی نمیدن هر چی امکانات هست رو به رشته های نظری میدن تمام دانشکده های فنی هیچ امکاناتی ندارن و بودجه بهشون تعلق نمی گیرد از امکانات غذایی گرفته تا اموزشی هیچی نداریم
مگه چرخه صنعت تو دانشکده های فنی نمی چرخه پس چرا دولت و وزارت علوم رسیدگی نمی کنن
ممنون میشم این قضیه رو پیگیری کنید.
با تشکر
آخرین اخبار