جمشیدی: توپ بیشتر دستم باشد، بهتر بازی می کنم

بازیکن تیم ملی بسکتبال با تاکید بر شکل بازی خود می گوید: هر زمانی که توپ را بیشتر در اختیار داشته باشم بهتر بازی می کنم. در کاپ آسیا هم شرایط به شکلی بود که بیشتر زمان و توپ به من داده می شد.

محمد جمشیدی که هفتمین امتیازآور برتر مسابقات کاپ آسیا بود در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از تفاوت عملکرد ایران در بازی های اول و آخر توضیح داد: قبل از اعزام تیم هیچ بازی تدارکاتی نداشتیم و پنج بازیکن اصلی هم برای اولین بار کنار هم قرار می گرفتند به همین دلیل هم چند بازی طول کشید تا به هماهنگی برسیم و یکدیگر را بشناسیم.
 
فوروارد تیم ملی در مورد بازی خود گفت: داستان من ربطی به بازی تدارکاتی و این مسائل نداشت. در بازی های اول درست هماهنگ نشده بودم اما بعد از چند بازی بهتر شدم. از طرفی من بازیکنی هستم که باید توپ را زیاد در دست داشته باشم تا درست بازی کنم. شاید بسیاری از بازیکنان این نیاز را نداشته باشند اما اگر به لیگ هم نگاه کنید من در مواقعی بهتر بازی می کنم که توپ و زمان بازی بیشتری در اختیار داشته باشم.

سبک بازی ام بیشتر با توپ است

وی ادامه داد: در کاپ آسیا هم شرایط به این شکل بود که بهتر بازی کردم. به هر حال هر بازیکنی یک شکل خاص بازی دارد، سبک بازی من هم بیشتر با توپ است.

جمشیدی در مورد بچیروویچ و تمریناتش تاکید کرد: بچیروویچ مربی با دانشی است و تاثیر زیادی روی تیم گذاشته است. صحبت ها و کارهای او در تمرینات قبل از مسابقات و همچنین اقداماتی که در جریان بازی ها انجام می داد کمک زیادی به ما کرد.

بازیکن 23 ساله تیم ملی در پاسخ به سوالی در مورد احتمال رفتن به جام جهانی گفت: قطعا دوست دارم که در ترکیب جام جهانی هم حضور داشته باشم من تمام تلاشم را انجام می دهم اما در نهایت برایم فرقی ندارد و اگر انتخاب نشدم هم ایرادی ندارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: محمد ، جمشیدی ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار