مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس، وقایع غزه را نسل کشی آشکار رژیم خون آشام صهیونیستی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام کریم سرافراز با اشاره به حدیث شریف پیامبر گرامی (صلی الله علیه و آله و سلّم) که فرموده اند؛ مسلمان نیست کسی که فریاد دادخواهی مظلومی را بشنود و به یاری او نشتابد، اظهار کرد: حمایت همه جانبه از مظلومان عالم، به ویژه مردم ستم دیده غزه، وظیفه آحاد مردم است.

وی، با اشاره به اینکه، به برکت ائمه اطهار علیهم السلام و نعمت ولایت فقیه، امنیت در کشور ما برقرار است، تصریح کرد: رژیم ضد بشری، خون آشام، منحوث و دجال صهیونیستی در سرزمین های اشغالی، دست به نسل کشی آشکار زده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 500 شهید در روزهای گذشته که اکثراً از زنان و کودکان بی‏گناه غزه هستند، نشانگر خوی وحشی گری رژیم صهیونیستی می باشد که با حمایت قدرت های استکباری و برخی کشورهای مرتجع عرب در منطقه صورت می پذیرد.

حجت الاسلام سرافراز، خطاب به دولتمردان کشورهای عربی منطقه، گفت: اگر وظیفه انسانی و مسلمانی خود را فراموش کرده اید؛ حداقل تعصب عربی خود را نشان دهید و دست از همراهی با رژیم غاصب صهیونیستی بردارید و از جنایات این رژیم در سرزمین های اشغالی حمایت نکنید.

وی، با اشاره به رهنمودهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، تأکید کرد: وظیفه داریم به عنوان یک انسان و مسلمان به یاری مسلمانان مظلوم غزه بشتابیم و از دشمنان آنان برائت بجوییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، یک وظیفه دینی، شرعی و انسانی است و همه باید علاوه بر حضور در این مراسم دشمن شکن، آمر به معروف باشیم و آحاد جامعه را برای شرکت در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس دعوت کنیم./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.