از امروز سوالات خود در زمينه "بیماری های گوارشی" را از ما بپرسيد تا پاسخ آن را از "متخصصان" جويا شويم.

گروه کلينيک باشگاه خبرنگاران در نظر دارد به تمام سوالات کاربران در خصوص بيماري‌هاي مختلف توسط "کارشناسان" پاسخ دهد شما مي‌توانيد سوالات خود را در اين قسمت مطرح نمائيد. 
 
از امروز می توانید سوالات خود در رابطه با "بیماری های گوارشی" را براي ما ارسال کنيد تا پزشکان ما به سوالات شما پاسخ دهند.

گفتني است شما مي توانيد پاسخ سوالات خود را يکشنبه هفته آينده 93.05.05 ساعت 16 بر روي سايت باشگاه خبرنگاران مشاهده نماييد.

برچسب ها: بیماری ، گوارشی ، درد ، درمان ، سوال ، پاسخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۸:۱۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
باسلام و خسته نباشید من بلافاصله بعد از شام خوردن ترش می کنم و حالم بد میشه چی کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
negar
۱۶:۲۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
با عرض سلام و تشکر بابت اینکه فرصتی فراهم کردید تا ما سوالاتمان را بپرسیم. من دختری 26 ساله و مجردم و ناراحتی مزمن معده دارم. در واقع چند ساله که از مشکل ضعف و سوزش معده رنج میبرم که هر چند وقتی بدتر میشه، ضعف رفتن و چنگ زدن تو معده ام!، در طول روز با منه و با خوردن غذا هم بهتر نمیشه. در طول این سالها چند باری هم به پزشک مراجعه کرده ام، آخرین بار حدود 2 ماه پیش بود که چون حس میکردم غذا هم به سختی پایین میره و توی قفسه سینه ام مونده یک عکس از قسمت فوقانی دستگاه گوارش گرفتم و دکتر گفت مسئله ی خاصی نیست و اسید معده ات بالاست. دوماه دارو مصرف کردم ماه اول روزی یه دونه لانزوپرازول و ماه بعد روزی یه دونه پنتوپرازول. تازه داروهام تموم شده ولی مشکل من برطرف نشده و همچنان شبانه روز احساس ضعف و سوزش معده، گاهی تا گلوم، حس میکنم. چندروزی هم روزه گرفتم که حس میکنم بدتر شده ام. با این تفاسیر من خیلی نگرانم که چه مشکلی دارم که در طی این سالها خوب نشدم و الان که حس میکنم بدتر هم شده ام. از انجام آندوسکوپی هم بسیار وحشت دارم و واقعا دلم نمیخواد هیچ وقت انجامش بدم. راهی غیر از اون برای تشخیص مشکلم هست؟ خلاصه این روزا هم معده ام داره آزارم میده و هم ترسی که چه مشکلی دارم؟ و بیشتر شبا نمیتونم خوب بخوابم. در ضمن بگم که من آلرژی هم دارم.لطفا راهنمایی ام کنید من خیلی نگرانم و استرس دارم. شاید بگید بهتره این حرفا رو تو مطب به دکترتون بگین، ولی واقعا هیچ موقع فرصت درستی برای اینکار نبوده و تو فضای مجازی آدم بهتر وبیشتر میتونه حرف بزنه. ممنون از لطفتون و از وقتی که میذارید.
آخرین اخبار