سازمان بسيج پيشكسوتان استان چهارمحال و بختياري با صدور اطلاعیه ای، از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی بزرگ روز جهاني قدس، دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

متن کامل اطلاعیه منتشر شده سازمان بسیج پیشکسوتان استان چهارمحال و بختياري  به مناسبت روز جهانی قدس، به شرح ذیل است:

روز قدس یک روز بین المللی اسلامی و روز بزرگ و مهمی است که ملت ایران و دیگر ملتهای مسلمان، حرف حقی را که استکبار حداقل شصت سال برای خاموش کردن آن سرمایه گذاری کرده بود، فریاد می کنند. ( امام خامنه اي مد ظله العالي )

امسال روز قدس بارديگر مصادف شده با وحشيگري و اعمال غيرانساني صهيونيست هاي به ظاهر انسان نما كه بطور مستقيم و غيرمستقيم به مردم بي دفاع و مسلمان غزه که تنها ملجا وپناه انها خداوند قادر است يورش برده و همچنين صهيونيست هاي غاصب به  تجهيز و تحميق گروه هاي به ظاهر مسلمان تکفيري داعش و ديگر سلفي ها و بعثي ها، كه خوي وحشيگري و غير انساني را از خودشان برگرفته اند اقدام نموده تا صد‌ها شهید و هزاران زخمی در فلسطين، عراق و ... به استقبال روز قدس بروند.

« فلسطین، قلب تپنده جهان اسلام است » و می رود که به زودی بیت المقدس، مصلای مسلمین جهان قرار گرفته و اسرائیل غاصب پس از شکست های ذلیلانه اش در جنگ های 33 روزه و 22 روزه و 8 روزه؛ و اینک نيز انشاء الله در استانه شكست مفتضحانه ديگري از جوانان رشيد و مقاوم فلسطيني، به اضمحلال و فروپاشی نهایی خود نزدیک و نزدیک تر گردد.

پيشكسوتان جهاد و شهادت بعنوان طلايه داران غيرت وعزت اسلامي هم دوش وهمگام با ديگر برادران وخواهران ضمن حمايت مجدد از مردم مظلوم و ستمديده فلسطين در دفاع از شرف وكيان خود از همه آزادي خواهان جهان دعوت مي نمايد تا به ابتكار بي نظير بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي امام خميني (ره) لبيك گفته و درآخرين جمعه ماه مبارك رمضان با شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس، حمايت خود را از دفاع جانانه مردم مظلوم فلسطين و برائت از اقدامات يك جانبه مجامع بين المللي نسبت به اقدامات وحشيانه و دد منشانه رژيم غاصب اسرائیل را اعلام نموده و از مسئولين جمهوري اسلامي مصرانه خواستار پيگيري حقوق مردم مظلوم فلسطين از طريق نمايش جنايات وحشيانه صهيونيست ها در رسانه ملي و پيگيري حقوق از طريق سازمان كنفرانس اسلامي و ديگر راهكارهاي بين المللي مي باشيم./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.