شهریور امسال همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمان اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) جشنواره محیط زیست در آموزه های رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران امین افتخار مشاور مدیرکل و دبیر جشنواره محیط زیست در آموزه های رضوی استان  تهران گفت: سومین جشنواره محیط زیست در آموزه های رضوی در منطقه 5 کشوری امسال در دهه کرامت و به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می گردد.
وی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره اظهار داشت : با توجه به پیشنهاد ارائه شده توسط این اداره کل به دبیرخانه مرکزی جشنواره واقع در استان قم در خصوص تمدید مهلت ارسال آثار و موافقت دبیرخانه مرکزی ، اخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا روز چهارشنبه 15 مردادماه تغییر یافته و این مهت 5 روز دیگر تمدید شد.
 
مشاور مدیرکل محیط زیست استان تهران با بیان اینکه این تاریخ آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره خواهد بود ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند  فراخوان مربوطه را در سایت اطلاع رسانی  اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران به نشانی www.tehran-doe.ir  مشاهده و نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام نمایند.
 
وی اظهار امیدواری کرد : این جشنواره قطعا به برکت نام امام هشتم حضرت رضا (ع) و به یمن برگزاری در جوار حرم حضرت معصومه (س) از استقبال خوب شرکت کنندگان برخوردار خواهد بود .
گفتنی است سومین جشنواره محیط زیست در آموزه های رضوی از سری برنامه های دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) 6 تا 16 شهریور ماه سالجاری در 5 منطقه بزرگ  سراسرکشور برگزار خواهد شد که در منطقه 5 کشوری ، این جشنواره در سه بخش اصلی ، فرعی و ویژه مشتمل بر عکس و پوستر ، نقاشی کودکان و نوجوانان و عکس محیط بانان ، و مقالات با رویکرد دینی و مذهبی به انجام خواهد رسید.  
 

برچسب ها: جشنواره ، مهلت ، تمدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار