در بیانیه‌‌ بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامي تاکید شد

روز قدس با ارزش‌ترین هدیه الهی به مردم ظلم‌ستیز جهان است

بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي به مناسبت روز جهاني قدس بيانيه‌اي را منتشر كرد.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای منتشر كرد. در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس گرامی‌ترین میراث حضرت امام خمینی (ره) و با ارزش‌ترین هدیه الهی به مردم ظلم‌ستیز جهان است، روز قدس فرصتی است تا مسلمانان جهان با ابراز نفرت به حامیان رژیم ناتوان صهیونیستی دوران اضمحلال آن را نزدیكتر كنند.

مساله امروز جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برای همه ملت‌های جهان دردناك و مصداق بارز نسل‌كشی، جرایم علیه بشریت و جرایم جنگی است .ما امروز ندای مظلومیت مردم غزه را كه هنوز در نوار عزه با دست‌های خالی و ایمانشان به حق داشتن سرزمینی از آن خود مقاومت می‌كنند، فریاد می‌زنیم، روز قدس در كشور ما یك مساله اساسی و یك فریضه الهی است.

اسرائیل دشمن بشریت و دشمن اسلام است. ما همواره در كنار ملت فلسطین خواهیم بود. مقاومت مردم فلسطین به رغم تمام فشارها ادامه خواهد یافت و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند آن را برای همیشه متوقف كند.

بر همین اساس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ضمن اعلام خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و استكبار جهانی، با بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری و همگام با حضور گسترده و یكپارچه تمامی مسلمانان و مردم جهان در راستای وظیفه اسلامی و انقلابی خود در میان سیل خروشان راهپیمایان روز قدس حضور یافته و از همة اقشار ملت شریف ایران برای شركت در راهپیمایی بزرگ این روز دعوت به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار