نظری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ثبت‌نام دانشجویان در گروه‌های استشهادی فلسطین

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: از دانشجويان سراسر كشور براي اعزام به سرزمين‌هاي اشغالي براي نبرد با رژيم صهيونيستي، در يگان‌هاي استشهادي فلسطین ثبت‌نام به عمل مي‌آيد.

 
"رضا نظری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ثبت‌نام دانشجویان در گروه‌های استشهادی فلسطین،‌ اظهار داشت: همه مؤمنان دنیای اسلام به هر نحو ممکن موظف به دفاع از زنان، کودکان و مردم بی‌دفاع غزه‌ هستند و هر کس در این دفاع مشروع و مقدس کشته شود شهید است لذا فرزندان راستین انقلاب در دانشگاه‌های کشور از روی تکلیف شرعی خود اعتراضات خود را به این فاجعه هولناک اعلام می‌نمایند.
 
وی با اشاره به اعتراض دانشجویان به سکوت سران عرب، ادامه داد: آمادگی خود را به منظور شرکت در یگان‌های استشهادی اعلام می‌نماییم و از دانشجويان سراسر كشور براي اعزام به سرزمين‌هاي اشغالي براي نبرد با رژيم صهيونيستي در يگان‌هاي استشهادي فلسطین ثبت‌نام به عمل خواهد آمد.
 
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران افزود: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی، موضع جمهوری اسلامی ایران حمایت از هر حرکت ضدصهیونیستی است مسلمانان باید تمام منافع صهیونیست‌ها و امریکا را در جهان به خطر اندازند در هر زمان هر ملت و گروهی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند، ما حمایت خود را اعلام می‌داریم و هیچ ابائی از گفتن این حرف نداریم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت esteshhadi.ir فرم اولیه را تکمیل نمایند هم چنین در این سایت امکان کمک رسانی آنلاین به مردم غزه بخصوص در مورد تجهیزات نظامی نیز امکان‌پذیر است جانفشانی و شهادت در راه سرور شهیدان آرزوی جوانان انقلابی است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه ، اسلام ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار