"گلاره عباسی" از کما خارج می‌شود

"گلاره عباسی" که چند شب پیش به دلیل افتادن از پله‌های برقی به کما رفته بود، به هوش آمد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در قسمت بیست و سوم می‌بینیم که بهمن پس از گریختن به شمال، برای دیدن دخترش به نزد هانیه می‌رود و بهار را بدون اطلاع همسرش به تهران می‌آورد.
 
مدینه، روحی و عزیز هم کماکان به دنبال او هستند، دریغ از اینکه سالار و اعلا (امیر حمیدزاده) او را زده و از محل اختفای او آگاه شده‌اند.
 
در همین زمان بیتا که بر اثر حادثه پرت شدن از پله برقی فرودگاه به کما رفته بود، به هوش آمد و برای رسیدن به شهاب تلاش می‌کند تا از کشور خارج شود.
 
سریال مدینه به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی زینب تقوایی هر شب ساعت 22:30 از شبکه اول سیما پخش می‌شود، پریوش نظریه، شبنم مقدمی، مهرداد صدیقیان، آناهیتا افشار، مجید صالحی، بهزاد فراهانی، آتیلا پسیانی، گلاره عباسی، آرام جعفری، امیر حمیدزاده و آرش آصفی از بازیگران این سریال هستند و سعید نعمت الله، نویسنده، آرش زینال خیری، مدیر تولید، خشایار موحدیان، تدوین همزمان، امیر معقولی، مدیر تصویر برداری، مجید اسکندری، طراح گریم، کارن همایون فر، موسیقی متن، هادی افشار، مدیر تصویر برداری، آرزو غفوری، طراح صحنه و لباس، بهرنگ دزفولی زاده، عکاس و مهرداد جلوخانی صداگذار این مجموعه تلویزیونی هستند.

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرزاد
۱۷:۵۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
اصلا کار خوبی نمیکنید که با اسم واقعی بازیگران تیتر میزنید ... یک دفعه دلم ریخت خبر را شنیدم .. دعا میکنم خانم عباسی همیشه در سلامت کامل باشند
آخرین اخبار