معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه 13 مراسم سفره ضیافت آسمانی ایتام را به منظور ترویج فرهنگ احسان و اکرام ایتام با حضور جمعی از مسئولین ، محسنین ، ایتام و مادرانشان در تالار یاس کوثر این منطقه برگزار کرد.

به گزارش   گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، شهردار این منطقه در این مراسم تکریم ایتام و برپایی ضیافت افطاری  را از سنت های حسنه اهل بیت(ع) برشمرد و بر ترویج فرهنگ اکرام ایتام به عنوان یکی از مبانی دینی  در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت : تکریم ایتام یکی از آداب اسلامی و اصول فرهنگ غنی اسلامی است و باید با بهادادن به خانواده ایتام، احترام به یتیم و تکفل ،این فرهنگ را ترویج کرد.

وی در ادامه به تاکید خداوند و رسیدگی به ایتام اشاره و تشریح کرد: خداوند خود سرپرستی یتیمان را بر عهده دارد و در قران کریم بارها این مسئله مهم را تاکید کرده است خدای متعال سخترین توبیخ ها و تنبیه ها را برای کسانی در نظرگرفته است که نسبت به ایتام بی توجه هستند و در مقابل توجه و تکریم ایتام از سوی خداوند پاداش و ثواب بسیاری دارد.

وی حضور در بین ایتام را یک هدیه الهی دانست و خاطر نشان کرد : ما باید خداوند را شاکر باشیم که توفیق عطا کرد که خدمتگزار ایتام باشیم.

برچسب ها: افطار ، ضیافت ، ایتام ، اسمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار