شرکت اپل به منظور بالا بردن فروش خود به اندازه یک سوم با استخدام کارمند جدید برای رسیدگی به این هدف انتظار دارد تا پایان سال با فروش 80میلیون دستگاه S6 بازارهای جهانی گوشی تلفن همراه را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشتیدپرس شرکت آیفون با به کارگیری بهترین مواد در ساخت صفحه نمایش آیفون S6 قصد تأمین سفارشات گوشی را در سراسر جهان به 80 میلیون برساند.

به گفته تولید کنندگان شرکت اپل با طراحی آیفون S6 در اندازه 5/5 اینچی و صفحه نمایش کریستالی مقاوم در برابر هر گونه خش و فوق العاده قابل انعطاف به دنبال فروش بیشتر است.

تا ماه آگوست سال گذشته گوشی "هو‌آوی" دارنده رکورد نازکترین گوشی در جهان را از آن خود کرده بود که با ورود در آیفون S6 این رکورد در اختیار شرکت اپل است.

این شرکت با ارائه تصاویر کلیپ تصویری در خبرگزاری‌ها ادعای خود را مبنی بر ضد  خش بودن صفحه آیفون‌ S6 در برابر ضربه نوک چاقو و ایجاد خراش توسط آن و حتی در مقابل دسته کلید بسیار مقاوم و هیچ گونه اثر بر روی آن هویدا نشد.

صفحه نمایش این گوشی با کیفیت فوق‌آلعاده بالا در برابر شرایط جوی تغییر رنگ نداده و در دو اندازه 5/5و 7/4 اینچی به عنوان محبوب‌ترین گوشی تا سال 2015 رکورد دار خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تولید ، ریسکی ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار