شهروند تیزهوش هویت سارق خودروی شاسی بلند را فاش کرد

سارق سابقه دار خودرو در محله محمودیه تهران پس از سرقت در تجریش دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ چند روز پیش یکی از شهروندان ساکن محله محمودیه تهران طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کرد که یکی از همسایه ها که مظنون به سرقت است ، یک خودروی سواری شاسی بلند را مدتی است که در پارکینگ مجتمع پارک کرده و مشخصات پلاک مخدوش شده است و از ماموران درخواست کرد به موضوع رسیدگی کنند.
 
در ادامه مشخصات خودرو از فرد تماس گیرنده دریافت و با استعلام‌های انجام شده مشخص شد،‌این خودرو مدتی پیش از محدوده تجریش به سرقت رفته است و در حال حاضر ماموران کلانتری 101 تجریش در پی یافتن سارقان هستند.
 
تیمی از ماموران کلانتری جهت دستگیری سارق به محل اعزام شدند و در ادامه با هماهنگی های انجام شده فرد مذکور برای تحقیقات از منزلش فرخوانده شد ، اما این فرد سعی کرد با همکاری همسرش از محل فرار کند که با سرعت عمل ماموران ناکام ماند و بازداشت شد.
 
متهم به کلانتری منتقل شد و طی بازجویی های به عمل آمده به جرم خود مبنی بر سرقت خودروی مذکور اغراق کرد و گفت: مدتی پیش در محدوده تجریش اقدام به سرقت خودروی مذکور کرده و قصد داشته مدتی خودرو را در پارکینگ مجتمع نگه دارد و سرانجام پس از چند روز اقدام به فروش آن به مالخران کند.
 
به دنبال اظهارات متهم مالک خودرو با هماهنکی ماموران کلانتری 101 تجریش به کلانتری 163 ولنجک مراجعه کرده و پس از صورت جلسه خودرو به وی تحویل داده شد.
 
متهم با شکایت مالباخته به دادسرا معرفی شد و  همچنین در بازرسی از خودروی مسروقه نیز تعدادی تجهیزات و لوازم داخلی خودرو کشف شد.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار