نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمله به بیمارستان های غزه اوج پستی اسرائیلی ها بوده اما متأسفانه سازمان کنفرانس اسلامی در این زمینه سکوت کرده اند، حامیان این جنایات جزء خائنان بوده و نامشان در تاریخ ثبت می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛رجب رحمانی اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس نوعی وظیفه شرعی، ملی و انقلابی همه مسلمانان جهان بوده و با توجه به نامگذاری روز قدس به عنوان روز دفاع از ملت مظلوم فلسطین و ابتکار و آینده نگری امام خمینی (ره) در راستای آزادسازی قدس شریف آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای این امر اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود:امسال با توجه به شرایط ویژه حاکم در منطقه به سبب جنایات فجیع و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی که در ماه مبارک رمضان مردم روزه دار فلسطبنی را به خاک و خون کشیده اند حضور هرچه پرشورتر مسلمانان جهان و حتی جوامع غیر اسلامی ضروری بوده و نوعی مقابله با این جنایات و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.


نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت:اقدامات رژیم صهیونیستی در رمضان امسال به قدری جلادانه بوده است که اینان روری خونخوارترین ستمگران تاریخ را هم سفید کرده اند و این قساوت به حدی رسیده که به مردم غیرنظامی و کودکان غزه هم رحم نمی کنند و تاریخ نام آنها را به عنوان جنایت کار ثبت می کند.


وی بیان کرد:با توجه به شدت حملات این رژیم غاصب بر مردم مظلوم فلسطین لازم است که همه مسلمانان جهان به پا خیزند و با اقتدار حمایت خود را از این مردم مظلوم نشان دهند چراکه هم اکنون بیش از نیم قرن است که این مردم از خانه و کاشانه خود بیرون شده و مورد چنین حملات و جنایاتی قرار می گیرند.


رحمانی خاطرنشان کرد: امیدواریم راهپیمایی امسال روز قدس با شکوه تر از سال های قبل بوده و حماسه ای توسط کشورهای اسلامی و غیراسلامی به نمایش گذاشته شده و به واسطه همین حمایت عظیم مرگ و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی رقم خورده و زمینه آزادسازی قدس شریف فراهم شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: سکوت ، جنایت ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.