آتش سوزی در انبار روغن و فیلتر شیراز با تلاش 80 آتش نشان مهار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ این آتش سوزی با تلاش 80 آتش نشان به همراه 14 دستگاه خودرو اطفایی، شش دستگاه خودروآبرسان، سه دستگاه فوم رسان و یک دستگاه جرثقیل با تجهیزات نوررسان مهار شد.


مدیر عامل سازمان آتش نشانی شیراز گفت: اهالی خیابان آفتاب از شنیدن صدای انفجار مهیب و وقوع آتش سوزی در انبار روغن و فیلتر خبر دادند.


طالبی ادامه داد : آتش نشانان پس از حضور در محل و انجام اقدامات ایمنی به چند گروه تقسیم شدند که یک گروه مبادرت به تخلیه آپارتمان های مجاور و روبروی انبار روغن کرد و گروه دیگر خودروهای پارک شده را به محل امن انتقال دادند.


وی با اشاره به آسیب دیدن چند واحد آپارتمان افزود: در مجاورت انبار آپارتمان سه طبقه وجود داشت که حرارت باعث از بین رفتن بخشی از وسایل منزل و آسیب دیدن قسمتی از ساختمان شد.


طالبی بیان کرد : این انبار با متراژ حدود 700 متر در سازه قدیمی و مستهلک با تیرهای چوبی بود و در قسمت محوطه داربست هایی برای نگهداری فرآورده های نفتی و با چینش غیر اصولی قرار داشت.


این مقام مسئول ادامه داد: در سرکشی و بازرسی مدیریت پیشگیری سازمان از انبار مشخص شد که موارد و شرایط مناسب ایمن در انبار رعایت نشده است و در یک مکاتبه تذکرات ایمنی لازم به صاحبان آن داده شده بود.


مدیر عامل سازمان آتش نشانی شیراز افزود:در این عملیات پنج نفر از آتش نشانان به دلیل سوختگی سطحی و استنشاق دود به مراکز درمانی انتقال داده شدند.



انتهای پیام/

برچسب ها: مهار ، آتش سوزی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.