معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12 از بهسازی بیش از 85 ایستگاه اتوبوس در این منطقه خبر داد.

سعید عزیزی‌نژاد معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: بهسازی بیش از 85 ایستگاه در نواحی 6 گانه منطقه 12 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش ایمنی، سلامت و رفاه حال شهروندان، افزایش پویایی و چشم‌اندازهای بصری، ایمن سازی ایستگاه‌های اتوبوس در نواحی 6 گانه منطقه 12 در دست اجرا است.

عزیزی‌نژاد اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک منطقه 12 به منظور بهسازی بیش از 85 ایستگاه اتوبوس در نواحی 6گانه منطقه 12 در آماده‌باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: بهسازی بیش از 85 ایستگاه اتوبوس در نواحی 6گانه منطقه 12، نگهداری روشنایی ایستگاه‌های اتوبوس، نصب لوازم روشنایی لامپ، فیوز و کابل در ایستگاه‌های اصلی خیابان شوش، 17 شهریور، مجاهدین اسلام، خیام، مصطفی، خمینی و مولوی از اقدامات اجرایی این طرح است.

عزیزی‌نژاد خاطرنشان کرد: طرح نگهداری و بهسازی بیش از 85 ایستگاه اتوبوس در نواحی 6گانه منطقه 12 از اواخر مرداد ماه سال 93 آغاز و به مدت 8 ماه با اعتبار و بودجه اختصاصی بالغ بر یکصد و 40 میلیون تومان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اتوبوس ، ایمنی ، بهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.