نماینده مردم کرج، ‌آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران هرگز دست از حمایت مظلوم فلسطین برنخواهند داشت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،،‌ عزیز اکبریان امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: ملت ایران هر کجا که نیاز بوده است با اقتدار و مشت‌هایی گره کرده حاضر شدند و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

وی ادامه داد: امروز نیز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سیل خروشان مردم در راهپیمایی روز قدس بسیار چشمگیر است و مشتی محکم بر دهان اسرائیل می‌باشد.

نماینده مردم کرج، ‌آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که هر چه در توان داریم در دفاع از مردم فلسطین به کار خواهیم گرفت افزود: امروز رژیم منفور و غاصب اسرائیل با کشتار وحشیانه زنان و کودکان فلسطینی در نظر دارد تا با نسل کشی‌ها و اقدامات وحشیانه به مقاصد شوم خود دست پیدا کند اما این اقدامات وحشیانه علیه مردم وظلوم فلسطین سبب شده است که جهان نسبت به این رژیم خشمی بزرگ را بگیرد ونفرت خود را از اسرائیل اعلام کنند.

وی با تأکید بر این که کشتار کودکان و زنان و مردان غزه و فلسطین هرگز نمی‌تواند ملت غیور و شجاع فلسطین را از مبارزه بازدارد گفت: ما همراه با مردم مظلوم فلسطین و با مشت‌هایی گره کرده ضمن اعلام انزجار خود از اقدامات شوم دشمنان اسلام هرگز نخواهیم گذاشت که فلسطین تنها بماند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: البرز ، فلسطین ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.