دستگاه ژنراتوری که به وسیله انرژی خورشیدی سه کار مهم را انجام می‌دهد + تصاویر

در مناطق سیل‌زده، زلزله زده و .... مردم علاوه بر مشکلات روحی مشکلاتشان را دو چندان می‌کند به همین منظور تکنولوژی جدیدی ابداع شده است که تا حدودی مرهم زخم‌های آنها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ تاکنون در مورد تصفیه آب به وسیله انرژی خورشیدی مطالب زیادی گفته شده است اما این انرژی کاربرد جدیدی دارد و آن تولید برق به وسیله انرژی خورشیدی است برای تحقق این امر از دستگاهی به نام power cub که یک ژنراتور خورشیدی می‌باشد استفاده می‌شود.



این دستگاه علاوه بر تولید برق تصفیه آن را هم انجام می‌دهد ارتباطات را حفظ می‌کند.



در مناطق فجایعی مانند زلزله و سیل اتفاق می‌افتد مردم دچار مشکلات زیادی می‌شوند و علاوه بر فشارهای روحی که به آن وارد شده است ممکن است در سیستم برق، آب‌رسانی و ارتباطات مشکل ایجاد شود که شاید این دستگاه بتواند پاره‌ای از مشکلات آنها را برطرف کند گروهی ادعا می‌کنند این ژنراتور بزرگترین ژنراتور برق خورشیدی در جهان است این ژنراتور قادر به تولید 15 کیلو وات برق است.

انگیزه اصلی تولید این ژنراتور خورشیدی امدادرسانی به مناطق فاجعه‌زده است افراد فاجعه‌زده می‌توانند اتصالات بی‌سیم تا برد 30 مایل ( 48 کیلومتر) را داشته باشند و به وسیله وسایل گوناگون ارتباطات با عزیزان خود در مناطق دیگر در تماس باشند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار