بازگشت موی به فدراسیون ورزش‌های رزمی؛

رشیدی: 900 میلیون بودجه گرفتیم/ برای انتخابات فدراسیون نامزد می‌شوم

محمود رشیدی سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی می‌گوید: با تزریق 200 میلیونی به فدراسیون، بودجه 900 میلیون تومانی را به تصویب وزارتخانه رسانده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمود رشیدی سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی در یک نشست خبری،‌ عنوان کرد: مدت 20 روز است که به فدراسیون آمده ام و از همان ابتدا طی 72 ساعت محل فدراسیون را تغییر دادیم چون محل قبلی در شان فدراسیون ورزش های رزمی نبود. برای بازسازی محل قبلی اقدام کرده ایم و قرار است کمیته های بانوان، آموزش و آزمون در آنجا استقرار یابد. با تزریق 200 میلیون تومان حقوق معوقه کارکنان را پرداخت شد و از آن مهمتر با پرداخت 60 میلیون تومانی مشکلات بیمه را حل کردیم.

وی درباره تشکیل اتاق فکر در فدراسیون ورزش های رزمی افزود: این اتاق فکر درباره سیاست های کلی فدراسیون عمل می کند و به جز چند رزمی کار سایر نفرات آن را اساتید دانشگاهی و مدیران با سابقه تشکیل می دهند. همچنین اتوماسیون اداری فدراسیون راه اندازی می شود و قصد داریم از این طریق آمار درستی از فعالان رزمی در کل کشور داشته باشیم. در کمیته فنی فدراسیون هم باید تغییراتی داده شود.

رشیدی با بیان اینکه زمین فدراسیون رزمی در آزادی مربوط به شرکت تجهیز است، گفت: ساخت و ساز در آزادای به صرفه نبود چون باید به شرکت تجهیز اجاره می دادیم بنابراین این زمین را فعلا نساختیم و به دنبال طراحی یک کمپ برای تیم های ملی هستیم.

وی ادامه داد: سالن رزمی در مجموعه کبکانیان وضعیت بسیار بدی دارد و قرار است با بازسازی کامل آن اردوی تیم های ملی در آنجا برگزار شود. برای کبکانیان هر سال 30 میلیون تومان اجاره می دهیم اما فقط یک کلاس آموزشی داشتیم که حدود 800 هزار تومان برای ما سود داشت. در مجموعه تختی هم سالنی را برای برگزاری مسابقات در نظر گرفته ایم.

سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی با بیان اینکه 102 سبک در این فدراسیون فعالیت دارند، گفت: جمعیت یک میلیون نفری داریم اما در یک سال گذشته بخاطر مشکلات مالی و اعزام فدراسیون قبلی حرکتی نداشته است. باید سازماندهی برای تیم های ملی در نظر بگیریم چون پنج رشته برای ما در اولویت هستند.

او در مورد اختلاف نظرهای مسئولان پیشین فدراسیون رزمی با ناصر نصیری، در کیک بوکسینگ، افزود: این رشته برای ما اهمیت بسیاری دارد و تلاش می‌کنیم تا کدورت ها با ناصر نصیری برطرف شود و با سازمان جهانی واکو ارتباط داشته باشیم. تیم ملی کیک بوکسینگ به مسابقات جهانی انگلیس در شهریورماه اعزام خواهد شد.

رشیدی در مورد مبالغی که سبک ها از ورزشکاران برای حضور در مسابقات بین المللی دریافت می کنند، گفت: برای رشته هایی چون کیک بوکسینگ، جوجیتسو، ساواته، سامبو و چند رشته دیگر که برای ما اهمیت فراوانی دارند، هیچ مبلغی دریافت نمی شود، اما ما نمی توانیم 102 سبک را پوشش مالی بدهیم. با این حال از این پس نظارت بیشتری بر عملکرد سبک‌ها می‌شود.

او با اشاره به تصویب بودجه 900 میلیون تومانی وزارت ورزش و جوانان برای فدراسیون رزمی گفت: به زودی این بودجه پرداخت می شود. بدهی حدود 180 میلیونی فدراسیون را هم پرداخت خواهیم کرد. اعزام های ما در شورای برون مرزی تصویب شده و به زودی تیم ملی جوجیتسو برای کسب سهمیه مسابقات اسپورت آکور در مسابقات مقدماتی فرانسه در اواخر مرداد، آلمان در اواخر مهر و روسیه در آذرماه اعزام می شود.

وی درباره بازگشت موی تای از فدراسیون انجمن های ورزشی به فدراسیون ورزش های رزمی تاکید کرد: قبل از آمدن به فدراسیون به گودرزی وزیر ورزش گفتم که موی تای متعلق به فدراسیون انجمن های ورزشی نیست. با دستور وزیر و سجادی، جلسه ای با علیپور رییس فدراسیون انجمن ها و ما برای بازگرداندن موی تای به فدراسیون رزمی برگزار شد و قرار است طی یک ماه آینده این کار انجام شود.

سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی با بیان اینکه مشکلی برای ثبت نام در انتخابات این فدراسیون ندارد، گفت: برای انتخابات فدراسیون حتما نامزد می شود و مشکلی ندارم.

انتهای پیام/

برچسب ها: رزمی ، اعزام ، بودجه ، رشیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار