روز قدس در خون 41/

پايگاه القدس: تظاهرات در ايرلند در اعتراض به اقدامات رژیم صهیونیستی ادامه دارد

حضور فعالان، سازمان ها و نهادهای ایرلندی در تظاهرات در اعتراض به تجاوزگری های رژیم صهیونیستی همچنان در این کشور ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ پایگاه خبری "القدس" نوشت: حضور فعالان، سازمان ها و نهادهای ایرلندی در تظاهرات در اعتراض به تجاوزگری های  رژیم صهیونیستی همچنان در این کشور ادامه دارد و تظاهرکنندگان خواستار تحریم کامل رژیم اسرائیل و رد هر گونه تعامل با این رژیم وبازخواست بین المللی آن هستند.

در گزارش این پایگاه خبری امده است فعالان و پزشکان ایرلندی و فلسطینیان مقیم ایرلند امروز با تجمع در مقابل پارلمان ایرلند، حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستانها، امدادگران و کادر های پزشکی در غزه را محکوم کردند و خواستار کمک به نهادهای پزشکی فلسطین و حمایت از آن شدند.

در این گزارش آمده است، اقدامات وفعالیت هایی که تقریبا هر روز از سوی نهادهای حامی مبارزه ملت فلسطین، احزاب سیاسی، سندیکاهای کارگران ونهادهای جامعه مدنی در اعتراض به تجاوزگریها وهمچنین ضرورت توقف ابزار جنگی اسرائیل علیه شهروندان بی دفاع که صدها کودک، زن و افرار مسن، قربانی آن هستند، برپا می شود، همچنان ادامه دارد.

این گزارش حاکی است: فعالان ایرلندی روزانه در مقابل سفارت اسرائیل تجمع می کنند و خواستار توقف حملات تجاوزگرانه و بازخواست بین المللی اسرائیل هستند.

 این پایگاه در ادامه نوشت این اقدامات مردمی گسترده، با حمایت شدید مردم ایرلند روبرو شد؛ مردمی که مخالفت خود را با اقدامات بی رحمانه رژیم صهیونیستی علیه بی گناهان به ویژه کودکان اعلام کرده بودند.

فعالان ایرلندی همچنین نامه ای را که6 هزار امضای شهروندان ایرلندی بر آن بود، به وزارت خارجه این کشور نوشتند  و خواستار اتخاذ موضعی قاطع از سوی دولت ایرالند به منظور توقف تجاوزگری های رژیم صهیونیستی به غزه شدند. 

سازمان ها و نهادهای ایرلندی همچنین خواستار تحریم کامل  رژیم صهیونیستی شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار