نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: روز قدس تجلی اقتدار مسلمانان در مقابل دشمنان اسلام است.

علی‌اکبر آقایی در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی با نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، بسترهای وحدت و اتحاد جامعه اسلامی را به ارمغان آورده است.

وی روز جهانی قدس را یکی از بزرگ‌ترین میراث‌های گران‌بهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: روز جهانی قدس تجلی اقتدار مسلمانان در مقابل دشمنان اسلام است.

آقایی تاکید کرد: با توجه به اینکه روز قدس امسال همزمان با افروخته شدن ظلم و کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین همراه شده بر همه مسلمانان واجب است که با حضور حداکثری خود فریاد حمایت خود را به گوش مردم فلسطین برسانند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی حضور ملت ایران خصوصا مردم آذربایجان غربی را در راهپیمایی روز قدس خواستار شد و گفت: مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی، پاسخ قاطعانه و دندان‌شکنی به جنایات غیرانسانی رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن می‌توانند بدهند.

وی با انتقاد از سکوت کشورهای غربی در مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی گفت: کشورهایی که ادعای حقوق بشر می‌کنند اکنون در مقابل کشتار کودکان و زنان خردسال غزه سکوت می‌کنند.

آقایی اضافه کرد: علاوه بر سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل کشتار مردم فلسطین سران دولت‌های عربی نیز سکوت کرده و و هیچ‌گونه عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهند و این مسئله بسیار دردناک است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقاومت نیروهای حماس و مقاومت فلسطین ابراز امیدواری کرد که ایستادگی و مقاومت نیروهای فلسطین بی‌شک مردم فلسطین را از محاصره رژیم اشغالگر نجات خواهد داد.

برچسب ها: قدس ، نماینده ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.