دستیار ارشد ومشاور مقام معظم رهبری گفت: بدنه فعال امت بزرگ اسلامی محور افشاسازی توطئه جبهه غربی صهیونیستی و عربی بر علیه ملت مظلوم فلسطین است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد ، سرلشگر رحیم صفوی در پایان راهپیمایی روز قدس در مشهد افزود: جوانان برومند انقلاب اسلامی با حضور اقتدار آفرین خود در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند که ملت بزرگ ایران، ملتی هوشمند است و میداند که آمریکایی‌ها به دنبال حفظ رژیم‌های سنتی منطقه هستند.

وی به راهپیمایی میلیونی مردم ایران به همراه 80 شهر جهان اشاره کرد و گفت: این مسئله نشان می‌دهد که محاسبات سازمان‌های اطلاعاتی و جاسوسی و اتاق‌های فکر غربی، صهیونیستی با خطای راهبردی روبرو شدند و سرانجام مقاومت اسلامی مردم فلسطین منجر به شکست دیگری برای صهیونیست‌ها در جنگ خونین رمضان به حول و قوه الهی خواهد شد.

دستیار ارشد ومشاور مقام معظم رهبری گفت: واقعیت‌های سیاسی و نظامی و میدانی این جنگ ناعادلانه بین یک رژیم مسلح جنایتکار و اقدامات دفاعی مردم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی ، نشان دهنده آن است که خشم و انزجار یک میلیارد و ششصد میلیون مسلمان جهان و افکار عمومی جامعه جهانی، حتی در کشورهای اروپائی و قاره آمریکا، واکنش گسترده برعلیه این رژیم نامشروع و جعلی به وجود آورده است و همین واکنش‌ها و فشارهای سنگین افکار عمومی نشان می‌دهد که سران رژیم اشغالگر قدس در تصمیم گیری هجوم نظامی به غزه فاقد عقل استراتژیک بوده‌اند.

سرلشکر رحیم صفوی اضافه کرد: در صحنه نظامی و دفاعی، قدرت موشک‌های گردان‌های عزالدین قسام، نشان داد که هیچ نقطه‌ای در سرزمین‌های اشغالی وجود ندارد که از تیررس موشک‌های مقاومت در امان باشد؛ تعداد زیاد موشکها وناکارائی گنبد آهنین هیمنه این رژیم را در هم شکسته و موازنه وحشت را بجای موازنه قدرت برقرار کرده است.

وی گفت: غده سرطانی صهیونیستی در منطقه دشمن اصلی امت اسلامی است و راه نابودی آن همگرایی ملت‌های اسلامی و تقویت جهاد و مقاومت اسلامی تا پیروزی نهایی است.

سرلشکر رحیم صفوی افزود: تروریست‌های تکفیری بعثی به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی به نام اسلام، به مبارزه و مقابله با ملت‌های اسلامی و کشورهای اسلامی آمده‌اند و نابودی آنها خنثی کردن توطئه مثلث شوم غربی، صهیونیستی عربی است و آمریکا در تلاش برای بر هم زدن امنیت منطقه و جنگ بین شیعه و سنی و امنیت سازی برای رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.