نخستين دوره مسابقه های کشتی ساحلی کشور با معرفی قهرمانان هروزن در ساحل چمخاله لنگرود پایان یافت.

گزارش باشگاه خبرنگاران رشت ، در پایان وزن منهای 70کیلوگرم این رقابت ها که 58 کشتی گیر حضور داشتند ، سیدجعفر موسوی از مازندران مصطفی شیخ چلندری از تهران اول ودوم شدند. محمد نادری از زنجان و پیمان حقی از تهران به طور مشترک به مقام سوم رسیدند.

در وزن منهای 80کیلوگرم 53 کشتی گیر به مصاف هم رفتند که محسن عباسی از البرز و نیما خوشحال از گیلان به مقام های اول ودوم دست یافتند. کامران حسینی جم و جواد قاسم پور از مازندران به مقام سوم مشترک رسیدند.

در وزن منهای 90 کیلوگرم که با شرکت 50 کشتی گیر برگزار شد ، کورش قره شیخ لو از البرز و جلال زمان از مازندران مقام های اول ودوم راکسب کردند. ابرار باقرپور از همدان و سعید براری از مازندران به طور مشترک سوم شدند .

در وزن به اضافه 90 کیلوگرم 54 کشتی گیر برروی ماسه های ساحلی با هم پیکار کردند که در نتیجه جابر صادق زاده و خشایار دهستانی هردو از مازندران اول ودوم شدند . مسعود نعمت چگانی از خوزستان و آرش مردانی از تهران به طور مشترک عنوان سوم را به خود اختصاص دادند .

3نفر برتر هر وزن این رقابت ها برای شرکت در رقابت های آسیایی که آبان در تایلند برگزار می شود به اردوی تیم ملی دعوت شدند . در نخحستین دوره رقابت های کشتی ساحلی کشور 225 کشتی گیر در قالب 68 تیم از 25 استان شرکت داشتند.

مسابقات کشتی ساحلی در یک زمان سه دقیقه ای و در ساحل برگزار می شود و هر کشتی گیری که موفق به کسب دو امتیاز شود ، پیروز میدان خواهد بود./ب
برچسب ها: کشتی ، ساحلی ، قهرمانی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.