شهرکرد/

حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس جان تازه ای به مقاومت داد

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با اشاره به اینکه راهی جز مقاومت در برابر زورگویان نداریم گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس جان تازه ای به مقاومت و انتفاضه داد.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام، در جمع نمازگزاران روز جمعه در مصلای امام خمینی (ره)  شهرکرد گفت: مردم ایران و مسلمانان و آزادگان جهان با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس امسال به فلسطینی ها قوت قلب داده و آنها را به مقاومت در برابر زورگویان تشویق کردند.

وی، با تجلیل از حضور حماسی مردم در صحنه افزود: این حضور، نهیب و فریاد بلندی به ستمگران بود و صدای رسایی بود که آزادگان جهان در برابر زورگویی ها ساکت ننشسته و در برابر زورگویان سینه سپر کرده اند.

حجت الاسلام نکونام، با بیان اینکه آمریکا به بهانه حمایت از آزادیخواهی، حقوق بشر و توسعه دموکراسی در امور کشورها دخالت می کند اظهار داشت: استکبار در دفاع از اسرائیل، چهره فریبکار و حق به جانب خود را کنار گذاشته و به وصرت واضح از جنایت های این رژیم حمایت می کند.

امام جمعه شهرکرد، با تاکید بر لزوم تداوم مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان و اربابان قدرت، افزود: راهی جز مقاومت در برابر زورگویان نداریم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به همه مسلمانان، توجه به سنت ها و فرائض دینی در این روز را خواستار شد.

وی، با گرامیداشت سالروز برگزاری نخستین نمازجمعه تهران به بیان فضیلت های برپایی نماز جمعه از زبان روایات و آیات قرآن پرداخت و گفت: پیام نمازجمعه برای همگان است و نمازگزاران نیز وظیفه دارند پیام رسان این فریضه باشند.

حجت الاسلام نکونام، همچنین از برگزاری برنامه های طرح تقویت مبانی اعتقادی با موضوع سبک زندگی اسلامی از یازدهم مردادماه جاری در شهرکرد خبر داد و افزود: باید فرزندان و افراد جامعه را با شیوه صحیح زندگی آشنا کنیم.

امام جمعه شهرکرد، حضور همه اقشار مردم استان چهارمحال و بختیاری در برنامه های دینی این طرح را خواستار شد.

مردم استان چهارمحال و بختیاری، روز جهانی قدس در صفوف به همه پیوسته بار دیگر فریاد مرگ بر اسرائیل  و مرگ بر آمریکا  سر دادند.

در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری اقشار مختلف مردم از جمله عشایر بختیاری، ورزشکاران، بازاریان و کسبه و فرهنگیان و دانشجویان یک صدا بر آزادی و رهایی هرچه سریعتر بیت المقدس از چنگال اشغالگران اسرائیل تاکید کردند.

مردم در این راهپیمایی یک بار دیگر با آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی ایران که همانا استکبار ستیزی و مبارزه با اسرائیل و حامیان اش، تجدید میثاق کردند و حماسه ای ضد استکباری را به نمایش گذاشتند.

در این بین مسئولان نیز پیشگام مردم روزه دار و مومن استان چهارمحال و بختیاری در حقله اتحاد و همدلی راهپیمایی روز قدس حضوری چشمگیر داشتند.

آیین راهپیمایی روز قدس در شهرکرد از چهار راه بازار تا مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد و روزه داران شهرکردی بر لبان خویش شعار آرمانی مرگ بر اسرائیل را جاری کردند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.