شهرکرد/

جهان اسلام با حمایت از انتفاضه همینه پوشالی اسرائیل را شکست

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور، شکسته شدن همینه پوشالی اسرائیل، افزایش همگرایی و وحدت جهان اسلام و فرو ریختن گنبد آهنین را از دستاوردهای مقاومت در برابر اقدامات وحشیانه صهیونیست ها خواند.

سردار غلامعلی حیدری، در جمع راهپیمایان روز قدس شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، فراگیری همدردی همگانی با مردم فلسطین و گسترش نفرت از صهیونیسم، گسترش ناامنی داخلی در اسرائیل و انتقال سرمایه های اسرائیلی ها با خارج از این بلاد، افزایش فرار یهودیان از اسرائیل را از پیامدهای مقاومت مردم فلسطین خواند.

وی گفت: ایجاد امید در میان مردم فلسطین به اینده بهتر، وحدت و برادری گروه های مقاومت و کشیده شدن خط بطلان به اقدامات سازشکارانه از دیگر دستاوردهای انتفاضه و مقاومت در برابر اقدامات وحشیانه جنایتکاران است.

سردار حیدری، با انتقاد از سکوت مجامع جهانی در برابر کشتار مردم بیگناه فلسطین، افزود: آوارگی شش میلیون فلسطینی از سرزمین خود، اسارت بیش از یک میلیون نفر و شهادت هزاران تن و مجروح شدن ده ها هزار نفر از پیامدهای تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی در 66 سال پیش است.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: این جنایت ها در حالی صورت گرفته که مدعیان حقوق بشر و طرفداران دموکراسی چشم خود را بسته اند و به صورت علنی از این جنایت ها حمایت می شود.

وی، با اشاره به ابتکار امام راحل عظیم الشان در نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس تاکید کرد: مردم فلسطین نیز با الگوگیری از مردم شجاع ایران، با همه توان و با وجود محدودیت ها در برابر رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی ایستاده اند و در یکی از پیروزی ها، رژیم صهیونیستی را در جنگ 33 روزه شکست سختی دادند.

سردار حیدری، با طرح این سوال که اکنون باید در مقابل رژیم صهیونیستی چه کنیم، گفت: گسترش مبارز در داخل و مسلح شدن کرانه باختری، به دست گرفتن ابتکار عمل در کشورهای جهان اسلام و عربی و استفاده از سلاح نفت و قطع روابط دیپلماتیک با زورگویان از اقدامات ضروری برای ادامه مقاومت است.

وی، همچنین وحدت جهان اسلام در برابر زورگویان و کمک به مردم فلسطین و وحدت و همدلی داخلی مردم را از ضرورت های تداوم مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان دانست.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: در داخل کشور نیز باید تلاش شود حول محور ولی فقیه، دولت و مسئولان را در پیشرفت، استقلال همه جانبه و توسعه کشور گام برداشت.

در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری اقشار مختلف مردم از جمله عشایر بختیاری، ورزشکاران، بازاریان و کسبه و فرهنگیان و دانشجویان یک صدا بر آزادی و رهایی هرچه سریعتر بیت المقدس از چنگال اشغالگران اسرائیل تاکید کردند.

مردم در این راهپیمایی یک بار دیگر با آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی ایران که همانا استکبار ستیزی و مبارزه با اسرائیل و حامیان اش، تجدید میثاق کردند و حماسه ای ضد استکباری را به نمایش گذاشتند.

در این بین مسئولان نیز پیشگام مردم روزه دار و مومن استان چهارمحال و بختیاری در حقله اتحاد و همدلی راهپیمایی روز قدس حضوری چشمگیر داشتند.

آیین راهپیمایی روز قدس در شهرکرد از محل چهار راه بازار تا مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد و روزه داران شهرکردی بر لبان خویش شعار آرمانی مرگ بر اسرائیل را جاری کردند./ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.