اردبیل/

ابوالفضل و زهرا بیشترین اسامی در اردبیل

معاون امور اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال استان اردبیل گفت: ابوالفضل و زهرا بیشترین فراوانی نام را در اردبیل به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛مهران جمالی در جلسه مسئولان ثبت احوال در اردبیل اظهار داشت: نام‌ها ریشه در فرهنگ غنی مردم داشته و انتخاب نام‌های خوب برای فرزندان از اهمیت زیادی برخوردار است

وی گفت: بر اساس این گزارش در سه ماهه اول سال 93 نام‌های ابوالفضل، امیرعلی و امیر محمد به ترتیب بیشترین فراوانی نام پسران و زهرا، یسنا و رها به ترتیب بیشترین فراوانی نام دختران را به خود اختصاص داده است.

معاون امور اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال استان افزود: از ابتدای طرح شناسنامه مکانیزه تعداد 212 هزار جلد شناسنامه در ادارات استان اردبیل صادر شده است.

جمالی در ادامه تصریح کرد: طرح ملی صدور شناسنامه مکانیزه همزمان با کشور از سال 91 در استان اردبیل به بهره‌برداری رسیده و با صدور 212 هزار جلد شناسنامه از استان‌های پیشرو در این زمینه است.

وی بیان کرد: در سال 91 تعداد 103 هزار و 250 جلد، در سال 92 تعداد 90 هزار و 902 جلد و در سه ماهه اول سال 93 تعداد 18 هزار و 260 جلد شناسنامه مکانیزه صادر و در اختیار مردم قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اردبیل ، ثبت ، احوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.